het kost je wel een paar uurtjes per dag.. ik ben super mod dat betekend dat ik op alle onderdelen kan werken zeg maar, je moet dus veel mee lezen enz.. Er waren laatst vacatures... ik ben destijds gevraagd. groetjs
O, dus het is echt een fulltime baan? Ik dacht dat iemand dat voor de lol deed. Stom he? Spannend Harley! Ik hoop morgenochtend ook een positief bericht te lezen. Gr. Lieverd
Nee hoor geen fulltime baan, we doen het ook voor de lol! ik in ieder geval wel hahahaha als de andere er geld voor krijgen doe ik toch iets verkeerd
Bwwaaa, ik meld me hier ook maar even. Hier wordt het namelijk ook wel ineens heeeel erg spannend. Allemaal succes met wachten nog.
Nou meiden ik ga ook slapen,ben moe en hoop niet op een bloedbad als ik morgen wakker word Vind het maar eng Suucces allemaal
ojee, ben twee dagen niet geweest, moest eerst zoeken en nu ik jullie gevonden heb moest ik mega bijlezen. wat is het toch ongelofelijk spannend. maar gelukkig al wel wat positieve berichten. Hoop dat de mensen die in spannng zitten, snel een positieve test hebben. Duim, Duim.
Hier vooralsnog niks te zien maar reken er nog steeds op Temp was vanacht 36.6 om 3 uur en daarna weer in slaap gevallen en vanmorgen om 7 uur was ie 37.1 is dat positief : Hmmm ik weet het niet hoor,nog 2 daagjes
ik hoop dat dat positief is meid!! als je rondje dicht blijft is het toch goed? ik blijf duimen en blazen voor je!! succes wordt weer spannend voor je!!!
Ik durf echt niet te hopen maar kan het toch niet laten,heb het heel warm en kan nog steeds moeilijk naar het toilet pfffff ik vind het zooo spannend