truste, tot morgen. En nu ben ik echt weg, dit forum is echt veslavend!!! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
He Hope kom ik terug ga jij weg,foeiiiiii,hahaha welterusten meid! Inderdaad dit is echt verslavend,het is maar goed dat jullie me niet kunnen zien want ik heb al helemaal computerogen
Nou, Stientje, ik heb het nog een keer uitgerekend en het is toch 18 april!!! Aftellen!!!!!! Truste voor straks!
Ja ikke ook,meiden nogmaals jullie zijn super en het kan echt niet meer stuk,we maken hier echt een supertopic van(dat is het al)! Dikke knuffel van mij en tot heel snel maar weer
Ja hoor, zal je net zien. Heb ik eindelijk mijn zwaard uit het stof getrokken en helemaal glad gepoetst, zijn jullie al naar bed!
Nou ja, dat zeg ik nou wel zo stoer, maar ondertussen... gaaaaaap! M'n oogjes worden zwaar, kan maar beter naar bed gaan! Truste en waarschijnlijk weer tot morgen!
Welke schoenen trek je aan, ik kan geen bijpassende schoenen vinden en we moeten er natuurlijk wel flatteus bij blijven lopen!
hahaha, goede morgen dames, tjonge het is hier een gezellige boel geweest gister zeg, wat dachten jullie ervan om ons arsenaal uit te breiden met boog en pijlen, om die rakkers eens even in de goede richting te schieten??hihi.
Goeiemorgen allemaal! Jeetje wat een drukke maar gezellige boel zeg Heb genoeg bij te lezen vanaf gisteren, moet nu naar school maar zal vanmiddag weer helemaal bijlezen Fijne dag allemaal!
Het blijft gezellig hier Heb ff een dagje gemist...maar ben mijn zwaard ook al aan't oppoetsen. In het weekend kunnen we weer ten strijde gaan Ff over die NOD. Ik heb altijd begrepen dat je NOD de dag is dat je ongesteld zou moeten worden en niet de dag erna, toch??
hmm, dat dacht ik ook..zo kom ik namelijk wel steeds uit, ik word namelijk altijd ongi op die dag (jammer genoeg )