Hoi Summer, Soms denk ik van wel, omdat ik dan kleine krampjes heb. Over het algemeen voel ik eigenlijk helemaal niets. Kan je dan ook zwanger zijn? Ze zeggen van wel. Ik heb geen idee, maar ik denk van niet. Gr. Lieverd
Palmie, heb vandaag op de kalender gekeken en vr jou staat nu toch wel heel toevallig de maand mei er nt meer op zeker !!! Wat gek !!
het kan natuurlijk altijd niet iedereen heeft last van van alles en nog wat hoop voor je dat ik je niet hoef te verwelkomen in nod mei
Hahaha net als bij jouw mei : Dat is zeker raar,maar ik hoop het echt hoor,thanks meis! Elvira heb voor jouw de maand mei ook maar ff weggetoverd! Lieverd mijn langste cycles was 27 dagen,dus als ik vrijdag niet ongie word hmmm dan weet ik het ook niet meer
Mijn vorige cyclus was de eerste zonder pil en die duurde 39 dagen. Ik had dan gehoopt dat de tweede wat korter zou duren, maar ik zit nu ook al op dag 39. Als ik dus ongesteld zou worden, moet ik voor mijn volgende cyclus ook 39 dagen rekenen. Wat zouden jullie doen? Mocht ik nu niet zwanger zijn, zouden jullie dan contact opnemen met de HA om even te overleggen over die lange cyclus? Het schijnt dat je met een cyclus tussen de 5 en 6 weken minder kans hebt op een eisprong. Gr. Lieverd
Palmie, zullen we zaterdagochtend samen testen als je dan nog niet ongi bent?????? Lijkt me een leuke date!
Hey ja dat is waar,durf er echt nog niet aan te denken sjeetje mineetje wat is dit spannend zeg! Maar ik voel me in ieder geval niet zwanger!
lieverd wacht eerst maar eens af of die rot duivels komen alsze toch komen kun je altijd even naar de ha gaan als je dat prettig vind
Wachten, wachten en nog eens wachten! Volgens mij is dat hetgene waar zwanger worden uit bestaat. Hoe langer het duurt voordat het raak is, hoe meer je moet wachten en wachten en wachten. Haha!!! Ik ben niet ongeduldig hoor! Als ik ongi wordt, neem ik gewoon even contact op met de ha en dan vraag ik even wat ik het beste kan doen. Gr. Lieverd
je hebt helemaal gelijk meid bij mij is het gelukkig aardig regelmatig al hoewel het deze keer raar en heel kort was maar goed wachten wachten en nog eens wachten ook ik wordt er niet goed van
O, dus ook nog maar kort. Wat houdt het lidmaatschap van een gebruikersgroep in? Kan je mij dat vertellen?
Hallo iedereen hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen hoor! Ga morgen testen. Ik had me toch net een aanval van maagzuur! Bah! Ik heb echt een eetlust van lik-me-vestje! De ene keer heb ik nergens trek in en ben ik misselijk en de andere keer heb ik supertrek en krijg ik een vreetbui (en ben ik daarna misselijk hihi) Palmie ik duim voor je dat je stiekum toch zwanger bent hoor! Een vriendin van mij had ook geen symptomen en die is toch behoorlijk zwanger! Ooievaar hoe is het ermee?? Hoe voel je je? Anabella wat balen van je negatieve test, hopelijk was je te vroeg! Lieverd ik blijf voor je duimen hoor!!