Haha Harley, je bent wel een optimist. In mijn geval zou na april dan januari komen. Harley, ik heb echt een zwangergevoel bij jou. Ik hoop dat mijn gevoel helemaal goed is. Ik duim ook voor jou hoor!!! Laat je morgenochtend gelijk even weten wat de uitslag van de test is? Gr. Lieverd
lidmaatschap van een gebruikersgroep houd niks meer in dan dat je kunt zien tot welke groepje hoort de bijna dikke buiken de dikke buiken de mamma's enz enz
Lieverd ben inderdaad een optimist, is maar goed ook want anders had ik al lang een dwangbuisje aan kunnen laten meten! Dank je wel voor je lieve woorden Lieverd en natuurlijk laat ik het meteen weten morgen. Als het morgen weer niet positief is dan ga ik maandag pas weer testen, ik heb dit weekend niet zoveel tijd.
Hier ook nog iemand die spannend aan het afwachten is. Zit nu in ronde 5 en mijn Nod is vrijdag (ongeveer - onregelmatige cycli) en ben dus druk bezig aan het hopen en te proberen er niet te veel mee bezig te zijn. Lieverd, heb trouwens ook lange cyclussen hoor! 2 rondes 46 dagen, 3de ronde 32 dagen en dan 39 dagen. Heb de 3de ronde tarwekiemoliecapsules geslikt. Toen de 4de weer zo lang was, ben ik weer begonnen met slikken. Ondertussen zit ik weer op dag 37 dus weet niet goed wat ik moet verwachten. Heb verder niet echt last van kwaaltjes, minder dan anders zelfs. Durf echt niet te hopen, ben al van oktober bezig. We zien wel zeker!
Nou, ik denk dat ik morgen rond half acht even ga kijken hier. Ben benieuwd of ik dan een positief berichtje van jou tegenkom! Gr. Lieverd
Ik had trouwens gisteravond zoiets raars! We hadden het gisteravond gezellig gemaakt, maar tijdens "de daad" was het heel oncomfortabel voor mij. Volgens mij zit mijn baarmoedermond nu laag en daar kwam hij steeds tegen aan, dat was echt een rotgevoel! En ik werd ook nog eens heel erg misselijk! Was nogal een domper! Dit heb ik dus echt nog nooit meegemaakt!
Ik ben benieuwd naar de uitslag morgen Harley. Ga voor je duimen dat de uitslag nu posi is!! Wanneer is/was je NOD eigenlijk? Je klinkt iig erg zwanger!
Ik ben er ook van overtuigd dat ik zwanger was, maar het gaat weer mis. Vanochtend is mijn temp naar beneden geduikeld, van 36.8 naar 36.3 Had nog wel tegen beter weten in een test gedaan, negatief natuurlijk, het heeft gewoon niet goed gezeten. Ik ga me vandaag afmelden van m'n werk, als het inderdaad weer een miskraam is dan ga ik een heftige dag tegemoet, aan de tampontest kon ik zien dat het vandaag gaat komen er zat al bloed aan. Ik kan het bijna niet geloven Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen, op de ene of andere manier ben ik gewoon niet in staat om te stoppen met huilen. Ik ga me zo maar melden bij het mei topic maar ik blijf jullie wel volgen hoor! Ik wil nog wel een paar zwangerschappen zien!!
Jeetje Harley, wat balen meid! Je was zo overtuigd dat je zwanger was. Kan het niet gewoon zijn dat je lichaam je verkeerde signalen heeft gegeven en dat je gewoon nu ongesteld wordt i.p.v. een miskraam krijgt? Heel veel sterkte! Huil maar even lekker, want dat lucht meestal behoorlijk op. Liefs, Lieverd
Hoi Lieverd, was het maar waar. Ik heb het al 3 keer eerder meegemaakt Dit is een miskraam. Maar bedankt dat je me op wilt beuren, je doet je naam eer aan.
Ben je al eens naar een huisarts geweest om daarover te praten? Het is toch niet normaal dat het al 4x is misgegaan? Heel veel sterkte! Gr. Lieverd
Hallo, dames ik ben hier nieuw. Ik probeer iemand ( harley) een PB te sturen, maar ik geloof niet dat dat lukt. Ik tik een berichtje en druk op OK, maar volgens mij gebeurd er niets. Kan iemand mij helpen. Groetjes, Janne
Te snel getikt. Er staan allemaal spelfouten. Sorry, zal volgende keer beter opletten. Groetjes, Janne