Nu wordt ik gek. Werd vanmorgen wakker met krampen... dacht dat de geariveerd waren. totop heden... niks. Terwijl mijn NOD 30 april is.... Afwachten dus.. Doe straks wel even een testje als ik thuis kom.
Hoi meiden, wou maar even zeggen dat ik ongi ben geworden,na 42 dagen.Lijkt me toch dat die maansteen werkt,hen nu een iets langere cyclus en ook wat regelmatiger Succes met testen Suus!!! Grts Lucia xxxxxxxx
Hallo! Nou de zijn gearriveerd hoor, héérlijk, die kramp! Ik kan daar zo van genieten... Net was ik bij de kapper, ik heb mijn haar namelijk al 2 jaar heel donker, en wilde het nu weer blond. Maar ik heb de laatste keer een donkere verf met een roodtint er in gedaan, en de kapster vertelde me dat zij het niet wilde verven, omdat het toch oranje zou uitslaan. (wel leuk voor zaterdag!) Grr ik dacht dat ik naar huis zou gaan met blond haar!! Kom ik thuis, ligt het vorige week bestelde truitje in de brievenbus. Ik gauw naar boven, maak het pakje open, zit me er toch een gruwelijk lelijk ding in!! Met gouden pailletjes, beetje Nel Veerkamp stijl.. En op het plaatje zag het er hartstikke leuk uit! Wat een kutdag @#*&%$ Als er vandaag nog 1 x zoiets gebeurt, trek ik een fles wijn open! Sorry voor mijn lange onzin verhaal haha. Op naar mei trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idd jammer Stientje, maar na de eerste dag heb ik het wel weer geaccepteerd, dan kijk ik weer vooruit! Ik hoop dat dit voor jou ook de laatste ronde wordt!!
Lief van je Anabella ! Ja ik hoop nu ook wel een beetje dat het Nieuwe Jaar een nieuw leventje erbij mag brengen gelukkig blijft het klussennog wel leuk ... Na 6 maanden had ik echt wel een dip maar nu herpak ik me ook alweer snel en ga erweer voor ! Jij ook good luck meidje !
Balen zijn geariveerd. dus zet mij maar weer op de lijst voor 26 mei Heerlijk die krampen en alles wat erbij komt kijken. Zou het haast gaan missen
Nou, ik ben een tijdje niet geweest en kon het hele nod april niet meer vinden Maar gelukkig nu dus toch gevonden. Hier gaat het zo zijn gangetje. Na mijn miskraam (29maart) is er niet veel meer veranderd. Alleen mijn temperatuur schommeld nogal en ik heb gigantische borsten Af en toe felle steken. Maar er is verder volgens mij niets aan de hand. Zwanger ben ik denk ik niet duss...... Hoe gaat het met de meiden : : Heb ik nog wat gemist : :
De spoeling wordt hier steeds dunner.... Kom op he palmie en de andere meiden, jullie komen EEECCCHHHHTTT niet in mei!
Pffffffff ik durf er echt niks meer over te zeggen maar houd jullie op de hoogte thankssssss allemaal en heel veel succes