Sorry Ooievaar, Ik las net of een andere pagina dat je vanmiddag gaat testen. Spannend, hij moet bijna wel postief zijn. Succes!!!!!!
Wannabemom: ja die fles wijn heb ik opengetrokken hoor! Lieverd: wat ontzettend k*t voor je, zo'n lange cyclus! Da's toch geen doen, zo lang te moeten wachten steeds? Bel de dokter, anders zit je maar te denken en te twijfelen. Neeltje: ja wel weer balen hoor! Vooral omdat een goede vriendin van me wel zwanger is (we waren gelijk zwanger alleen bij mij eindigde het) en haar buik groeit maar door, ik ben best wel jaloers!!! (maar blij voor haar natuurlijk) Ooievaar, wat spannend dit! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!
Hoi meiden. Nou de test is binnen. Heb net mijn dochter in bed gelegd en over een uurtje kan ik testen. Dan heeft er ongeveer 4 uur tussen de vorige plas gezeten. Moet wel zeggen dat ik ontzettend moet plassen zeg!!! pfffffff Hopelijk kan ik het nog tot 1 uur uithouden. Ik hou jullie op de hoogte...
De zenuwen zijn al weg, want ik heb net negatief getest. Tampontest is nog wel wit. Maar ik heb behoefte aan chocolade en dat is meestal geen goed teken..
Je temperatuur is hoog. Is hij hoger dan na je eisprong? Dan kan het gewoon niet. Heb je nu niet het idee, dat het morgenochtend toch een positieve test kan zijn? Ik zou dan gewoon nog een keer testen. 's Ochtends heb je meer HCG in je lichaam. Dan "moet" je die goedkope testen kopen die zijn maar 1,- pstuk Maar duivels zijn er nog niet. Dus er is nog hoop en hoop doet leven. En dat is wat je wilt een leven.
Ja vandaag is het mijn NOD en misschien inderdaad nog te weinig hcg.. Van de week had ik wel snachts een keer behoorlijk pijn in mijn buik, Duurde gelukkig maar een minuutje. Wat dat nou was??
Godver! Waarom nou niet gewoon een positieve test? Grrr Wat een teleurstelling voor je Ooievaar! Hopelijk was je te vroeg.