Palmie wat wordt het spannend meid!!! ik hoop zo dat je een positieve test krijgt, ik ga heel hard voor je duimen hoor!!!!
Hey meiden Wat spannend is het hier Ik hou jullie in de gate hoor Succes met testen, en klussen natuurlijk Liefs Manon.
Oeh Ooievaar wat spannend!!! Palmie ik duim voor een plusje/dikke vette 2e streep hoor! Ben zo benieuwd! Moniekje, leuk dat poesje! Gossie!!! Ik hoop voor je dat je weer snel op de rails bent.
Palmie al getest??? pfff spannend!!! Harley, gaat het weer een beetje met je? na een heftige week! Ik denk aan je ! voor de rest... ik duim!
Succes Ooievaar Palmie Natas ... en mst ik nog iemand vergeten zijn !!! DUIM DUIM DUIM !!! Duim duim duim !!!
PALMIE!!!!!! wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voorzichtige felicitaties zijn wel op zn plaats!!!!!!!!!! liefs elfje
whaaaaaaaaaaaaa ik ben nog even voorzichtig (maar dat snap jij wel ) Over een paar dagen nog eens testen? dan schreeuw ik het voor je uit! pfffffffffffff spannend!!
Oh Palmie wat goed!! Over een paar dagen gewoon weer proberen voor die dikke vette mega niet te negeren JA IK BEN ZWANGER streep!!!! Natasja ik heb mijn hart ff gelucht in NOD mei als je het wil weten, hier mag alleen nog goed nieuws komen!!!
Palmie !! Ik vind het fantastisch voor jou maar dat wist je al hé !!!! Zit mee te shaken met jou !!! Geniet ervan meid met volle teugen !! Na die tijd wachten heb je het ook meer als verdiend !!! This one's for you !! Rondedansje , kapotte tegels en stukgesprongen plafond !
Ik zit inmiddels op dag 41 en ik heb gisteren negatief getest. Nu vraag ik me het volgende af. Ik had gisteren heel veel last van witte afscheiding. De dagen ervoor ook al wat, maar wat minder als gisteren. Ik dacht dat het wel wat op cervixslijm leek, dus misschien had ik wel nu pas een eisprong. Je weet het maar nooit. Ik dus toch voor de zekerheid maar weer aan de klus met mijn mannetje. Ik weet nu toch al niet meer waar ik aan toe ben. Zo, moest ik even kwijt.Ik had gisteren heel veel last van witte afscheiding. De dagen ervoor ook al wat, maar wat minder als gisteren. Ik dacht dat het wel wat op cervixslijm leek, dus misschien had ik wel nu pas een eisprong. Je weet het maar nooit. Ik dus toch voor de zekerheid maar weer aan de klus met mijn mannetje. Ik weet nu toch al niet meer waar ik aan toe ben. Denk je dat dit kan? Gr. Lieverd
Nou het is nog niet echt tot me doorgedrongen hoor maar op de gebruiksaanwijzing van de test staat ook,een licht streepje is ook zwanger! Lieverd ik had ook witte afscheiding een paar daagjes dus ik hoop dat het bij jouw ook iets goeds betekend! Harley hoe gaat het meid,hoop dat je je snel wat beter voeld! Natasja en Stientje jullie tijd komt ook wedden??? Ik was ook heel pesimistisch maar heb nu een heeeel licht streepje! In ieder geval duim ik gewoon verder en ontzettend bedankt voor al jullie steun!
palmie wat goed zeg over paar dagen nog een keer testen en dan een goede streep voor de wachtende mijn duimen draaien nog steeds
trouwens ik blijf maar van die ongie krampen in mijn buik houden snap er echt niks van jullie dit weleens gehad?
Zal es ff terugdenken,2 dagen na mijn eisprong had ik een gekke doorzichtige sliert bij mijn ontlasting en vanaf dat moment ben ik nog maar 2 keer in 6 dagen naar het toilet geweest Had af en aan ongiekrampjes vanaf mijn eisprong maar niet het gevoel dat ik ongie ging worden heel gek Hield mezelf voor dat ze toch wel kwamen voor eventuele teleurstelling maar voor mijn gevoel zat er iets dicht en kwam er niks achteraf gezien! 5 dagen na mijn eisprong had ik 2 dagen heel veel witte afscheiding wat langzaam afnam en nu is het heeeeel lichtbruin,niet veel! Ben niet misselijk maar heb wel het gevoel dat er iets voor mijn keel zit en voel heel warm aan al een paar dagen terwijl ik 3 dagen geleden nog een temp had van 36.4! Sorry voor mijn lange verhaal maar misschien hebben jullie er iets aan,hoop nu dat ik over een paar dagen een dikker streepje zie. Heel veel succes allemaal