Palmie, kan je je wel bedwingen om niet gelijk weer een test van een anders merk te doen? Gr. Lieverd
Wauw Palmie, echt fijn voor je!! Je had dus stiekem toch best wel wat symptoompjes....Heb jij de hele cyclus je temp bijgehouden? Las dat je een paar dagen geleden nog maar een temp van 36,4 had. Die heb ik dus al sinds mijn eisprong..vindt het niet normaal laag eigenlijk...
Palmie zie je nu wel dat je niet bang hoeft te zijn voor een neg test. Ik wist het SUPER hoor. Ooievaar bij jou zit het ook wel goed. Je hebt nog steeds een hoge temp. Bij mij was hij vanochtend laag 36,54. Hij is nu vanaf maandagvan 37,07 naar 36,54 gegaan. Dat is zelfs lager dan na de ovulatie. En de duivels zijn er nog steeds niet??? Ik snap er echt niks meer van. Iedereen een beetje leuke dag gehad?
Palmie, ik zie dat je nu een zwangerschapsbanner hebt. Mag ik je dan echt feliciteren? Is het zover?? GEFELICITEERD MEID! Gr. Lieverd
Dank je wel meiden,kan het nog moeilijk bevatten maar volgens mij is het wel echt zo!! Blijf keihard voor jullie duimen hoor en heel veel succes!!
Volgens mij ben ik nog de enige zowat met mijn NOD in april. Samen met Ooievaar??? Ik had mijn NOD in april moeten hebben, maar het is alweer bijna mei en nog steeds geen ongi.
he palmie super zeg. gefeliciteerd. maar je gaat vast nog een onderwerp aanmaken bij ik ben zwanger. fijn zeg dat het de 8ste ronde gelukt is. moniekje, hopelijk word je snel ongi. na een maand zou je toch wel denken dat ze eraan kunnen komen. op naar een heel goede ronde voor jou. ilsed succes met wachten. moeilijk he als je zo'n onregelmatige cyclus hebt. ooievaar dat is wel een heel nette temp zeg. en dat met 5 keer april gependeld duim ik heel hard voor je door. lieverd veel klusplezier de komende dagen. ik weet niet of je nu pas en eisprong hebt maar aangezien dit je 2e ronde is kan dat best zo laat zijn. en voor alle anderen die wachten: mijn duimen draaien hoor! dat wij maar snel met zo'n dikke buik mogen rondlopen als de prinsessen vandaag!
Heb me niet kunnen inhouden en vanmorgen getest: negatief! Maar nog steeds geen spoor van de ! Wachten, wachten, wachten, altijd maar wachten! Palmie, gefeliciteerd hoor! Echt super! De rest, suxxes met wachten! Ik duim voor jullie!