Mijn temp was vanmorgen weer 37, maar tampontest is licht rose.. Dus helaas voor mij .. Pendels hadden niet gelijk
ooievaar misschien zet het wel niet door ik hoop het voor je alle andere meiden in de wacht toi toi toi
Ik hoop ook niet dat het doorzet, maar mijn gevoel zegt van wel. Volgens FF had ik vorige week donderdag mijn eisprong. Als ik dat uit ga rekenen, dan zou ik nu een innestellingsbloeding kunnen hebben. Wel laat maar het kan. Maar ik vind die ongi krampies zo raar. Ze zijn nu wel weer helemaal weg???
vreemd maar goed we gaan voor de innestelingsbloeding moet zeggen dat ik nog steeds af en toe ongie krampen hebt ook heel vreemd maar ja een vrouwenlichaam is een raar iets
Pff Ooievaar wat raar zeg, ik hoop dat het toch goed nieuws is. Lieverd hopelijk heb je inderdaad zo laat je ei gehad dan is er nog hoop! Ik heb vannacht weer krom gelegen van de pijn, iksnap er been bal van. Mijn bloeding is wel weer bijna weg, het is niet zo heftig geweest als ik had verwacht meer een lichte menstruatie. Wat ik niet snap is dat mijn temp zo hoog blijft. Afgelopen donderdag toen de bloeding begon was 'ie gekelderd naar 36.3 en alle dagen daarna zit 'ie rond de 37. Ik snap er niks meer van, heb ik dan toch ergens en onsteking en heeft de dokter het niet kunnen vinden? Ik wacht het wel af. Beetje raar.
Ooievaar, Ik had ook bij mijn 10e dag een innestelingsbloeding. Volgens mij kan het niet, dat je donderdag je ei hebt gehad en dan na 10 dagen ongesteld wordt. De innesteling vindt 6 tot 10 dagen na je ei plaats. Dus het zou zeker kunnen. En als dat zo is, dan heb je van de week te vroeg getest. Ik blijf voor je duimen. En hoop zo dat het raak is.
Ja ik weet het ook niet meer... Net wezen plassen en ik heb nu bruin verlies. Niet veel, maar als mijn ei die donderdag is geweest dan is dit nu gewoon een loopje richting menstruatie
Voor mij is het alweer gedaan en heb een MK Heb mijn verhaaltje verteld in mijn ik ben zwanger topic!
Dat meen je niet Palmie!!!!! Wat vreselijk meis Ontzettend veel sterkte en je weet het he We zijn er voor je hoor!!
Hoe is het trouwens met jou Ooievaar? Heeft het nog doorgezet? Is er toch nog kans dat het innesteling is? Dat gebeurt toch 6 tot 10 dagen na eisprong? Als het donderdag was, dan is vandaag de 10e dag. Ik blijf in ieder geval duimen voor je!
Ja het is licht rose wat ik verlies. Begrijp er weinig van. Zo heb ik weer ongi krampen en zo weer niet. Mijn borsten zijn ook veel gevoeliger als normaal : : Ik moet het maar afwachten. Kijken wat mijn temperatuur morgenochtend is..
jeetje palmie, wat erg voor je meis!!! Ik wens jou en je man/vriend heel veel sterkte Dikke knuffel liefs Deesje
hey meiden, Ben er weer heel eventjes en wilde iedereen die gaat testen heel veel succes wensen en de meiden in wacht sterkte wensen met het lange wachten!! is wel weer een beetje onpersoonlijk zo maar heb maar heel even de tijd!! dus SUCCES allemaal