Vandaag mijn Nod dag, tot op heden nog geen rood duiveltje gezien. Dacht vrijdag nacht dat ik ongi ging worden, had ineens heftige kramp maar er gebeurde verder niks. Had zaterdag wat kleine krampjes, maar tot op heden nog niks... En dat terwijl ik in de ochtend altijd ongesteld word. Naja we wachtten geduldig af. Liefs anne P.s Palmie heel veel sterkte toegewenst
Palmie, hoe gat het met je? Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Ik hoop dat je niet hoeft te werken. Ik denk aan je. Ooievaar en Natsaja nog steeds een hoge temp vanochtend? Anne 83 en zijn de duivels er al? Het is ochtend dus je weet meer, hoop ik.
palmie wat vreselijk nieuws ik wens je heel veel sterkte met verwerken.. ooievaar hoe is het gegaan vannacht, ben heel benieuwd.. en natuurlijk ook naar de rest die in spanning zit...
Jeetje Palmie wat erg! Heel veel sterkte! Ooievaar en Natasja, nog geen duivels? Ik zit inmiddels op dag 44 en hier ook nog geen duivels. Bah.......... Gr. Lieverd
Palmie, ik schrok toen ik las dat je een MK had gehad. Jeetje meid. ik vind het heel erg en ik durf bijna niet te vertellen dat ik gistermorgen met een sensitest positief heb getest. Ik ben ook erg voorzichtig met blij zijn na mijn MK van een maand geleden maar toch ben ik wel een beetje blij hoor. Als we eerst maar 12wk verder zijn he. Zeg Palmie, heel veel sterkte hoor, ik zal aan je denken.
Hé Moniekje!! Tuurlijk moet je dit vertellen. Van harte gefeliciteerd! Jij moet toch ook je ei kwijt, net als ieder ander. Hoe rot het ook is voor Palmie. Gr. Lieverd
ja dat is misschien is ook wel zo maar ik weet wat ze nu voelt en wat er door haar heen gaat. hem 29 maart een MK gehad met 6/7weken. Maar goed... Ik heb mijn banner veranderd en ik ben voorzichtig blij !
Het is ook wel goed om daar bij stil te staan natuurlijk. Ik zie trouwens nog een banner met 6 dagen overtijd. In de hoeveelste ronde ben jij nu zwanger geworden? Gr. Lieverd
Was iets fout gegaan dus maar nu heb ik de banner wel goed Ik ben in november vorig jaar gestopt met de pil. Niet echt doelgericht geklust in het begin. Maar je kunt wel stellen dat dit de derde/vierde ronde is. Ik ben na de miskraam dus direct weer zwanger.
Super hoor! Geniet ervan! Ik zit inmiddels op dag 44 van mijn tweede cyclus. De eerste pilloze cyclus was 39 dagen. Ik baal als een stekker. Ik ben inmiddels al drie maanden verder, maar nog maar 1 keer ongesteld geweest. Dat schiet dus helemaal niet op. Gr. Lieverd
Ik weet het nog steeds niet. Misschien dat ik wel even bel, maar ik heb ook het idee dat het nog te vroeg is om te bellen. Misschien wacht ik deze week nog af en dan doe ik vrijdagochtend eerst nog even een testje. Is deze weer negatief, dan bel ik daarna gelijk. Ik moet nu gaan werken. Fijne dag allemaal!! Gr. Lieverd
Oh Palmie wat verschrikkelijk! Als je wil praten weet je me te vinden, ik kan me goed voorstellen hoe je je moet voelen. Heel veel sterkte en een dikke kus en knuffel meis! Moniekje ik ben superblij voor je meid! Ik hoop voor je dat het nu wel goed gaat. Hoe is het met jou Ooievaar? De rest veel succes!
Tampontest is rood en ik denk dat het doorgaat zetten. Zit al op dag 34 en daar baal ik goed van! Temp was vanmorgen 36.89 Gisteren 36.99 Dus niet echt gezakt vind ik... Maar ja helaas niet deze ronde. Dan ga ik al naar juni