En hier nog altijd niet te zien... Begint me echt tegen te steken, wil ofwel de duivels ofwel een positieve test, maar zo !
Heb jij een hele lange cyclus? Da's balen. Ik denk inderdaad dat je pech hebt deze maand, als het nu door gaat zetten. weten we al iets van Natasja?
Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen. Dat is het gemiddelde. Dus 34 dagen is gewoon laat.... En Natas heeft al een stukkie bij temperatuurkaartjes geschreven
Moniekje gefeliciteerd Lieverd wat vervelend zeg zo'n cyclus, kan me voostellen dat je daar van baald Ik hoop dat je einde van de week een positieve test in je handen hebt!
Balen zeg Hopen dat het niet doorzet. En wat rot zo'n lange cyclus. Sterkte en suc6. Zal voor je duimen
Hoi meiden, Alle april Nod-ers zijn ongi.. of nog niet? Dan ben je inmiddels een Mei nod-er geworden! Is het goed dat we deze dan op slot doen? Ik vond het een vreemde maand, rare cyclussen! Het was wel super gezellig en ik vind de steun van de meiden onderling echt geweldig! groetjes
van mij mag ie natas, heb soms idee dat ik nu dubbel lees. maar ja ik ben geen april nod meer dus heb weinig te zeggen . liek.
Daarom word een beetje dubbel.. Ik ben geen boze pbtjes hihihihi daarom maar even vragen of het dicht kan!
Zeg Natas , kun je de tijd ook niet even versnellen : Dan kan het mei topic ook dicht en weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben Heb een hekel aan wachten Groetjes Joyce
Hm , jammer ............. Maar ik vergeef je Wachten is helaas niet mijn sterkste punt hihihi . Maar volgens mij is er idd niemand meer "overtijd" hier ........ Kan me vergissen hoor Groetjes Joyce
Ja de maand april doet wat ie wil Maarre ik zou de 28e ongi moeten worden, maar het is nog steeds niet doorgezet. Hoor ik nou bij april of mei of toch juni???
Hoi, ik ben nog niet ongi geworden deze maand! Mijn NOD was wel in april. Ben ik dan de enige die nog in onzekerheid zit? Ik heb vanmiddag toch even de assistente van de ha gebeld en verteld dat mijn vorige cyclus 39 dagen was en dat ik nu alweer op dag 45 zit. Ze zei dat ik een jaar moest wachten, voordat ik mocht langskomen. Ik behoorde volgens haar tot één van de weinigen ongelukkigen met zo'n lange onregelmatige cyclus. Ik ga echt geen jaar wachten hoor..... Gr. Lieverd
O, dus er bestaat nog steeds een kans dat het wel raak is deze maand. Ik blijf dan nog maar voor je duimen!!
Ja ik weet het niet. Vanmiddag rond 4 uur was alles weg. En nu had ik weer een klein beetje bruin. Het zal wel door gaan zetten denk ik. Wel erg laat zeg...