gefeliciteerd met je neefje, nu krijg je vast nog meer kriebels na het zien van zo'n poppie! we hebben gister een bonusavond ingevoerd, tja, planning was om de dag/2 dagen. nou ja, het moet natuurlijk ook om de 'gezelligheid' door blijven gaan, dat geplande is ook niet altijd bevordelijk hihi, er is een ware oorlog gaande op dit moment haha. (zie het al helemaal voor me struikrovers, boogschieters, en ridders die maar gaan voor 1 ding! het gouden ei!!)
Poe he! ik heb ook de pagina's gelezen wat veeeeeeel ja ik kan er niet altijd achter mijn mannetje wil ook hihi Maggie gefeliciteerd met je neefje Liefs Manon.
Ik verwacht de NOD 11 april. Nog maar net gestopt met de pil, dus het is nog even afwachten. Tot nu toe gaat het goed. Zal voor iedereen duimen :-D
Hey meiden hoe is het hier!!!! Heb heel wat moeten bijlezen en ben nu alweer alle namen kwijt dus ik praat maar ff in het algemeen Alles goed met jullie en je zwaarden goed gesmeden,dat vooral niet vergeten hoor en het liefst een paar keer per dag zodat we die goed schrik kunnen aanjagen and remember AL FOR ONE AND ONE FOR ALL!!!!
Ik had `m op tijd verstopt. Zou toch erg zijn als hij zou schrikken en mijn dolle avondje zou verpesten.
Hoi mede-musketiers! Hoe gaat het met jullie?ik heb de laatste pagina's weer bijgelezen.Gelukkig was ik er gisteren na de avondspits ook dus het bijlezen viel nogal mee. Nou ik heb m'n zwaard ook gesmeed hoor en we gaan er vanavond voor! En dat de visjes maar goed de weg mogen vinden in ons koninkrijk!! Grts Lucia xxxxxxxxx
Helemaal goed Lucia,en moedig ze ff flink aan,misschien helpt he hahaha ik zie het voor me GO GO GO Word het in ieder geval een dolle boel!!!
Hey musketiers, iedereen weer op het appel !?? Ja jullie mogen al lekker smeden, toch sommige onder jullie ... mijn zwaard mt nog fjes afkoelen, maar binnenkort wordt het weer op volle temperatuur gesmeed ! hihi
ik ben er vanavond maar weer heel eventjes en morgen ben ik ook de hele dag weg, dus zondag kan ik weer meekletsen!! voor alle weekend testers: SUCCES MEIDEN ik ga morgen weer aan de klus, hahahaha
mijn zwaard ligt klaar! uit zicht hoor, ik gebruik m voor na die tijd hihi meiden zet m op!! enne, vind het super de spirit hier, dat maakt het allemaal een stuk leuker!!
nou mede musketiers, tot zondag ik ga zo naar de mol kijken en dan lekker slapen, morgen een drukke lange dag!! trusten!!
Tot snel Neeltje....en ja die spirit hier is super en dat moet ook we kunnen niet altijd maar serieus doen he en dit helpt ons zekers weten om door de Musketieren maand te komen met of zonder Maarrrrr met ons allen staan we sterk en zullen die DUIVELS eens even een lesje leren,is het niet deze maand dan wel volgende maand want dan zijn ze zekers bang genoeg geworden om nog terug te komen want wij geven lekker niet op! Wij zijn de volhouders yes