Go Stientje,welcome back!!! Miste je het Musketieren topic ook zo erg hihi gelijk toen ik binnenkwam ging de compu aan Op naar de computeroogjes
Hihi heb me gehaast na ons carnaval vieren vandaag, gegeten en hup same here !!! Was gisteren doodop, wordt je zo moe van van dat duelleren steeds
We moeten ook een beetje krachten sparen he want tegen onze NOD's moeten we er wel met volle kracht tegenaan kunnen gaan en onze zwaarden mogen natuurlijk niet voor die tijd al versleten zijn
goeie morgen musketiers!! we hebben gisteravond weer ons best gedaan! een beetje extra dit keer, want vanaf maandag ben ik een weekje afwezig van het forum, en van thuis we (mijn dochter en ik) worden een weekje in het ziekenhuis opgenomen ze krijgt dan een insulinepomp en dat is wel even een omschakeling, vandaar dat we een weekje moeten blijven. ze heeft er erg veel zin in, kunnen de spuiten de kast in vrijdag komen we weer terug, dan zal ik wel veel moeten bij lezen. ik hoorde dat in het ziekenhuis ook een internet computer was, dus misschien zie ik dan kans (als ze slaapt en onze visite naar huis is) om even om de hoek te komen kijken ik hoop het want ik zal jullie best missen daar. bovendien word er een week niet geklust dus ik hoop dat de genen die nu strijd voeren goed hun best gaan doen!
Fijn dat zij er naar uitkijkt ... en kan me wel voorstellen dat dat een betere oplossing is als die prikken altijd !!! Ik wens jullie heel veel succes de komende week, hoop dat alles vlotjes verloopt ! En we hopen dat je tussenin de kans krijgt om even verslag uit te brengen hoe het met haar gaat !! Liefs xxx
Wij niet heb de griep dus ik kon hubbie niet bespringen zonder te hoesten of dat mijn eten omhoog kwam. heb het al een week dacht dat het wel minder zou worden niet dus
Zo zo, een avondje wegblijven is dus echt uit den boze! Moest weer flink bijlezen! Succes Sim en tot volgende week Andere musketiers; doen we nog een weekendparade?
Goede morgen dames Sim sterkte met je dochter gelukkig dat ze het niet erg vind. Ik weet niet wat ze heb maar ik hoop dat alles goed komt voor jullie Liefs Manon.
sim succes in het zh volgende week, idd gelukkig dat je dochter er zin in heeft, het blijft natuurlijk altijd wel een beetje spannend. ik ben gister flink wezen stappen, kom echt net pas mijn bed uit! vanavond een verjaardag dus dat zal ook niet vroeg worden en zondag heb ik het kleine broertje van mijn vriend beloofd dat ik kom monopolyen (ofzoiets). hopen dat dit weekend ook snel voorbij gaat zodat we eerder bij onze NOD belanden! met de klok die nog eens vooruit gaat, scheeld toch weer een uurtje, nietwaar??!!
Nou ik heb gisterenavond een mooie strijd gestreden hoor! Morgen ofzo weer hehe oei moet m'n zwaard tegen dan nog smeden,om ze allemaal de goeie kant op te jagen! Sim,heel veel succes komende week!Ik hoop dat je een keertje de kans ziet om hier te komen kijken meid! Dag musketiertjes!!!!