NOD april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molly, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Succes, Sim, ook nu zullen we duimen! :D

Snoepie, jammer dat je :evil: gekomen zijn, maar 1 troost, het is hier heeeeel gezellig! Welkom! :D

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Sim heel veel sterkte in het ZH volgende week.

Daar waar de duivels gekomen zijn, balen...
    Maar inderdaad, het is hier beregezellig, en samen bestrijden we de rot duivels.

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi medemusketiers!!
    Heb het nogal druk, dus niet altijd tijd voor hier.....ben er zo wel minder mee bezig. Heb genoeg afleiding!

Sim heel veel suc6 in het ziekenhuis!! Ik denk aan jullie.

Voor degenen waar de :evil: zijn gearriveerd; BALEN, maar niet getreurd, het is hier beregezellig!

Mijn zwaard staat opgepoetst klaar. Kan vanaf morgen wel weer aan de slag :) Met de pijl en boog heb ik ook goed geoefend, dus dat moet goedkomen toch?! :)

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé meid miste je al hoor, ...mijn zwaard heb ik al 1x gebruikt om de duivels in hun *** te steken.. nu maak ik het snel ff warm om straks wat anders op temperatuur te brengen hahaha ! Tot snel Elvira !

5. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hey meiden daar zijn we weer...
    Hoe gaat het met jullie allemaal,nog steeds klaar voor de strijd hihi ikke wel hoor.

Had vandaag hele gekke dikke witte afscheiding en het ploepte er zo uit :oops: heel vreemd maar ja ben nog steeds in de strijd en heb de :evil: :evil: al aardig schrik aangejaagt met mijn zwaard yeahh!!!

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Strijd ze meid !! :D Ik ga vanavond ook aanvallen !

7. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    We strijden ons helemaal lam he hahahaha :D :D dat zwaard heeft het maar druk!

8. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik ga vanavond ook de strijd weer aan, hoewel het qua bestrijding niet zo'n nut heeft, de strijd is al gestreden laat maar zeggen!

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ach Molly wat gezond en prettig strijden kan nooit kwaad hé :D !! Let the games begin !!

10. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Ja dat heb ik ook hoor Molly mijn strijd is ook gestreden,maar ja manlief gaat morgenavond weer weg dus nog ff van elkaar genieten he ;)

11. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Fijne avond allemaal! Hopelijk komen we goed uit de strijd!

12. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ik denk dat mijn eitje wat later is :(: ik voel normaal altijd steekjes maar nu nog niks :(:

Ik weet dat de banner niet altijd gelijk heeft, maar als ik naar de vorge keren kijk heeft de banner wel gelijk gehad, want ik temp ook ;)

Nou ja je hoeft natuurlijk niks tevoelen van je eitje dus ik wacht wel af ;)

Liefs manon.

13. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Ja Manon dat kan heel goed,blijven strijden hoor en houd je zwaard gereed enne wel ff elke keer goed controleren of e goed gesmeden is he,succes meiden ;) ;) :D :D

14. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ben ik weer,

weer een berg bij moeten lezen en ik hoop dat ik niets gemist heb, volgens mij is er hier nog weinig aan de hand!!

Sim heel veel succes in het ziekenhuis meid!

ga straks maar eens beginnen met klussen, mag weer!!

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb gisteravond de strijd niet kunnen leveren, was zo moe dat ik op schoot van mijn vriend voor de tv in slaap ben gevallen, daarna had ik geen zin meer. Maar we hebben de strijdbijl nog niet begraven, vanavond weer een duel!

16. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    :D Palmie hihi ja ik leg mijn zwaard nog niet neer, we zullen deze ronde overwinnen hihi ik hoop alleen niet dat er veel slachtoffers vallen :(

Molly dan moet je de schade van avond maar in halen :)

Neeltje succes ;)

Liefs Manon.

17. Zoooo, wat staan hier al een boel berichten (sorry ik heb ze niet allemaal gelezen). Ik heb mn nod laat in de maand dus hobbel een beetje achter de rest aan heb ik het idee (in de topics dan).
    Gister ongesteld geworden, nod was eigenlijk pas maandag. Ik ben blij dat ik niet echt in spanning heb gezeten. Het was pas mn eerste ronde maar ben toch wel teleurgesteld :( Je hoopt toch stiekum dat het misschien in 1 keer raak is. Nou ja, weet in elk geval dat mijn cyclus wel goed op gang is.

Mijn nieuwe nod: 22 april!

Succes allemaal!

18. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Nou welkom hier bij de musketieren Wannabemom,je zal het hier zekers heel gezellig vinden hoor en dan ben je die rot :evil: :evil: zo weer vergeten...

Ik zou zeggen haal je zwaard maar van stal en ga samen met ons de strijd aan joehoeoeoeoe ;) :D

19. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    volgens FF zit ik wel al dicht bij m'n ei, ik denk het zelf ook, dan heb ik toch weer een erg vroeg ei!!
    word er helemaal happy van!!!

nou ja, ik wilde het gewoon even kwijt!!

enne welkom wanabemom bij de musketiers!! je loopt er echt niet achteraan hoor!

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi hoi!

Ik kom de troepen versterken hier bij NODapril!
    Mijn NOD is 22 april.
    Ik ben benieuwd! Ik zit met thermometer en cyluskaart in de aanslag!
    Het zwaard is weer geslepen en ik ben klaar voor de strijd!
    De zoektocht naar het ei is begonnen!!

Ik heb veel paaseitjes gegeten, misschien helpt dat ;) Als het goed is heb ik mijn ei op palmzondag, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina