Ja die Stientje kan je soms niet stoppen hoor, als ze eenmaal bezig is is ze niet meer te houden hahahahahaha. Groetjes MissPuma
Tja wat moeten we zonder Stientje Ik leg mijn zwaard maar voor een dagje neer pfff Ik slijp hem morgen wel weer Liefs Manon.
Ik plas echt in mijn broek zodadelijk hoor door jou Mijn ei is er nog steeds niet misschien kun je 'm nog een keer aanprikken met je zwaartje hahahahah
Mijn pogingen tot duelleren vallen steeds in het niet. Ik val steeds voortijdig in slaap! Vanavond nog maar een poging wagen!
Prik prik.... voilà volledig doorboord !!!! Als 't nu nt gesprongen is weet ik het ook nt meer... dan stuur je 't maar ff hierheen... vd angst alleen al ontploft ie !
Zo zo meiden jullie zijn alweer lekker met jullie zwaardjes in de weer zie ik,goed man,als het deze maand niet lukt dan weet ik het ook niet meer hoor Stien pas op dat je je zwaardje wel af en toe een beetje rust gunt he hij moet deze maand nog mee hoor hihi,volgende maand gaan we hem met ons allen ritueel verbranden en burn in hell