Hihi de nieuwste indeling ih april NOD stagiair musketier, heb het al goed door musketier, shoot for the top musketier, en overworked musketier hahaahahaa ! Goed idee Molly ! Succes Moontje !
Thanks, jullie wens ik ook al het goede toe en hopenlijk kunnen we gauw naar een ander deel van het forum verhuizen! Moontje
Heeeej Moontje! Je bent overgestapt! Gezellig dat je hier bent, kan ik die andere site dan nu uit mijn bookmarks halen : Kom je gewoon meestrijden met ons hier! Ja ja, de zijn nu echt helemaal verdwenen, dus vanavond eens even kijken of ik mn zwaard vanavond nodig heb!
Ik blijf ook nog gewoon rondzwerven op het andere forum hoor, daar heb ik ook nog wel wat leuke contacten lopen en die wil ik toch wel behouden, krijg regelmatig reakties dus dat is ook leuk! Succes vanavond en ga er voor!
Het is zeker leuk om regelmatig reacties te krijgen!!!! Nou, ik ga even lekker uitgebreid in bad, met een boekje erbij!
Tja, het zwaard moet af en toe ook even schoongemaakt worden! En vreest niet, ik heb hem heeeeel netjes afgedroogd, dus nou kan 'ie niet roesten!
Nu kan hij er weer tegenaan Marretje : Meiden ik ga lekker slapen nu,spreek jullie vast weer heel snel en nog ff ter herrinnering(al is dat niet nodig) ONE FOR ALL AND ALL FOR ONE good luck girlssssss Dikke Knuffel Musketier Palmie
waarom doet me plaatje het niet grrr... vond wel toepasselijk voor jullie hihi het was dus een plaatje met babes with blades
hihi ja ja Stientje ik heb hem voor van daag weer goed gesmeerd Ik kan het gewoon niet elke dag omde dag gaat nog wel hihi Kom er maar lekker bij Moontje Petra die past zeker bij ons hihi Liefs manon.
Heb zojuist mijn stageovereenkomst getekend. Deze duurt een week, bij goed functioneren en ongewijzigde bedrijfsomstandigheden kan ik daarna dan voor het echie en ben ik ruim op tijd voor mijn eggjump (hopen dat dan mijn zwaard niet te bot is geraakt in mijn nog onervarenheid als aprilmusketier...)