hee peetje wat een leuke opsteker dat plaatje. Ik heb het hier allemaal een beetje gevolgd de afgelopen dagen maar zal eens wat intensiever mee gaan kijken nu groetjes Karin
Duikster, kun jij niet wat hormonen doorstralen? Dan wordt het helemaal een strijd die we gaan winnen!
oh ja.... en misschien toch die tarwekiemcapsules maar proberen dames. Ik was er mee begonnen en of het nu daar aan lag of niet.... het heeft een goed resultaat gehad!!!! Karin
Die slik ik ook, alleen niet zo regelmatig, vergeet ze vaak! Heb je nog last van pijntjes gehad ofzo?
tarwekiemoliecapsules gebruik ik ook, maar net als molly vergeet ik ze regelmatig! ik heb een maansteen en een rookkwarts om mijn nek hangen en de foliumzuurtabletten slik ik ook trouw. Als het nu niet moet lukken......!
Ik heb ook een hele selectie! Ik gebruik de tarwekiemcapsules, de teunisbloesemcapsules, foliumzuurtabletjes, draag een maansteen. Je zou toch denken dat het dan wel moet lukken!
Hier nog zo eentje die de hele reutemeteut heeft,heb net mijn maansteen omgehangen en o ja ik heb ook nog een zwaard
Sinds 2 weken aan de tarwekiemolie en al langer aan de foliumzuur. Hopen inderdaad dat dit helpt! Ik heb wel het idee dat het nu weer lang duurt zo in het begin van de cyclus *zucht*, maar ja hoort erbij.
Hee, meiden! goeiendag allemaal, even een vraagje, waar dienen de tarwekiemcapsules voor : misschien moet ik die dan ook maar aan mijn collectie gaan toevoegen. enneehh....iedreen bedankt voor het warme welkom! Liefs Moontje
@ Moontje: die dienen voor de doorbloeding... Ja meiden, ik lees hier nog steeds mee en duim voor iedereen....
Moontje die zijn voor een goede weerstand en goede doorbloeding,kunnen de zaadjes makkelijker hun weg vinden En heb ook begrepen dat ze goed zijn voor koude voeten hahaha ook nooit weg he
Hey Door hoe is het met jouw,zekers nog steeds helemaal happy : Heb je eigenlijk nog kwaaltjes(gewoon ff nieuwsgierig)
Nou dat voor die koude voeten zou niet slecht zijn! mijn mannetje 8) schrikt zich elke avond weer het la****s. Goed plan, we gaan ze morgen meteen aanschaffen dus![/i]
Ja meid, we doen alles om zwanger te raken toch? En ach een pilletje meer of minder per dag maakt toch ook niet uit? ik heb nog nooit zoveel pillen geslikt sinds ik ben gestopt met de pil! hahah