Links zie je gebruikersgroepen staan... daar kan je kijken tot welke groep jij behoort... en dan klik je die aan en word je daaraan toegevoegd !
Ik heb nog een andere functie gevonden voor mijn zwaard,ben op het moment aan het dualeren met mijn keel,au volgens mij is er een keelontsteking op komst dus ga de strijd aan met mijn keelontsteking en natuurlijk niet te vergeten de
gelukkig heb je je zwaard even nt nodig vr het eitje te lanceren en kan je in volle kracht de duiveltjes en je keelontsteking aanvallen ! Get well soon Palmke
Thanksss lady's maar het valt wel mee hoor,ben niet echt ziek maar heb alleen nu het gevoel dat ik wel 1000 keer p/m moet slikken :x Alles bij jullie ook nog onder controle : En Stien hoe is het met je zoontje of moet ik nog ff met mijn zwaard langskomen
ja hoor, hier is alles onder controle! Soms zou ik alleen de tijd wel willen vooruitspoelen omdat ik zo graag zwanger wil zijn. Aan de andere kant mag ik niet klagen omdat we nog maar net bezig zijn. Tja... En ergens vind ik het best wel eng, stel je voor dat ik ineens zwanger ben, ga ik het allemaal wel goed doen als moeder enzo... beetje onzeker!
hallo meiden heb het hier eens een tijdje aangekeken en dat ziet er gezellig uit. dus ik dacht sluit me maar aan. mijn nod 17 april. meer weten vraag maar raak
Dank je Palmie!! Wel grappig want mijn eisprong is op de verjaardag van mijn vriend... Kan niet missen....
Balen Ooievaar! Maar we trekken hier met z'n allen de zwaarden en gaan deze maand die rot eens goed te pakken nemen!
Jammer Ooievaar maar het wordt wel wat speciaals hé een eitje dat springt op je vriend's verjaardag !! Dat moet gewoon een voorteken zijn ! En Palmie 't gaat al ietsje beter met me zoontje, nog weinig eetlust ; morgen half dagje naar school en dan blijven we al lekker thuis voor 2weekjesenhalf !!