hoi ben nog maar pas nieuw hier maar heb dit weekend men regels gekregen na een cyclus van 50 dagen dus men volgende nod ligt eind april zal nog wel laten weten wnn oeps klein foutje is in mei pas men nod zal dan daar maar een topic over maken he grtz greet
Oh , Stientje geef je zoontje maar een lekkere knuffel van me hoor . Vind het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn Heb er hier ook 1 die niet lekker is en gaat me echt aan me hart . En of hier alles onder controlle is : Ik weet het zo net nog niet hoor . Denk dat ik me zwaard maar eens extra ga slijpen voor vanaaf want heb het idee dat vandaag of morgen me eitje springt . Mn buik is weer mega groot en dat terwijl ik alweer ben afgevallen En nee , ik ben niet op dieet , weet niet hoe het komt . Verder heb ik ook nog wel leuk nieuws te melden Donderdag gaat mn wens in vervulling en ga ik een digitale spiegelreflex camera kopen Nou ja , me mannetje dan voor mij Ik krijg de eos 350 D van canon en daar ben ik echt helemaal super blij mee . Nu kan ik lekker zelf die leuke foto`s maken die ik normaal altijd bij de fotograaf laat maken Ben gek op foto`s maken ( alleen niet om er zelf op te gaan ) dus dat komt helemaal goed Vanaf donderdag is niemand meer veilig voor mij en mijn camera Groetjes Joyce
Thx JOyce en idd ga maar snel ah slijpen meid !! Gelukkig kan je nt inzoomen tot België dus hier zitten we nog veilig vr de lens ! Veel plezier ermee meidje !
Nou , ik hou wel in de gaten wanneer die formulieren voor die meeting komen , dus wie weet Stientje Maar even zonder dollen , dat plezier hebben zal wel lukken Ik heb 2 prachtmeiden ( foto in mn album ) en daar maak ik heel graag foto`s van Zal wat worden als ik straks (hopelijk) zwanger ben Nu eerst maar eens hart aan het werk vanaaf Heb flinke steken in me buik en me lidteken van de keizersnede doet zeer ( niet zo erg hoor ) , en daar door weet ik dat ie vanaaf nog komt Dus dat word straks klussen , klussen , klussen whaha Groetjes Joyce
Nou Joyce, ga ervoor. Gooi je zwaard in de strijd en haal alles eruit wat eruit te halen valt!!! hahaha
hahahaha , ik zou nu wel willen maar manlief zit weer eens een film te kijken Tis nu 10 voor half 10 dus ik geef hem nog 10 minuten en dan sleur ik hem aan zn haren mee denk ik Heb me zwaard net geslepen en is weer super Vroeg me al af wat ik steeds hoorde gillen Was mn eitje dus whahahaha Had al gezocht maar kon niet vinden waar het vandaan kwam . Ga straks echt wel hard aan de slag , want dat kreng gaat alleen maar harder gillen Groetjes Joyce
Kameraden Musketiers, ik moet nog een week tot mijn NOD en heb het gevoel of ik nu al ongesteld moet worden, gooien jullie je zwaard samen met me in de strijd.... musketierenstraal... ( van de troetelbeertjes van vroeger). Het valt me trouwens op dat mijn rechtertepel, dus echt de tepel zelf en niet eromheen allemaal witte puntjes heeft. Hebben jullie dit ook?
Molly , als ik straks klaar met mn zwaard dan slijp ik hem meteen weer voor jou Wat betrefd die witte puntjes , ik durf niet meer te kijken Ik let eigenlijk helemaal niet meer op de veranderingen die mijn lijf doormaakt als mn eitje of ongi eraan komt . Maak mezelf er alleen maar gek mee Moet zeggen dat het wel werkt , ben dr een stuk minder mee bezig als de 1e 2 maanden . Groetjes Joyce
O spannend Molly !! Dan zou je een lekker kort cyclus hebben ... maar hoop dat ze al helemaal nt komen !!! En Joyce sleur je mannetje vd bank want kan het krijsen nt meer aanhoren zeg.. dat gaat dr merg en been !
Tuurlijk straal ik voor je Molly. Doe je dat dan ook voor mij, want ik heb 5 dagen tot aan mijn NOD. Ik probeer alles wat op ongi klachten lijkt te verbannen, maar of dat lukt? Mijn borsten waren tot gister erg pijnlijk en gezwollen en nu zijn ze zacht maar wel nog gevoelig.
Wil beetje opfleuren, vr wie ff de moed verliest... Heb het sommige dagen zelf ook zo nodig dus dat maakt het zo fijn ; iedereen fleurt je zo weer op ! 8) Hihi op 18 april schreeuw ik vast om wat fleur !!!
Tuurlijk strijd ik ook voor jou Hope, dat is de musketierengelofte die we hebben afgelegd! Ik probeer ook zo min mogelijk op mijn lichaam te letten, maar die tepel viel me op, had ik nog niet eerder gezien, dus weet ook niet of ik dit al had. Verder blijf ik er onbewust toch steeds mee bezig hoor, hoe ik ook probeer alle potentiele signalen te negeren.
Het gaat er hier weer lekker van zeg,Joyce ben je hier nu nog moet je niet eens heel snel naar je eitje Meiden ik ga maar eens lekker vroeg onder de wol,voel me niet echt supers en morgen is het weer vroeg dag Strijd ze nog allemaal en doe goed je best he,ik moet alleen naar mijn bedje,mijn mannetje is er niet,tot snel meiden(mis jullie nu al)
Slaapwel Palmie ! Ik ga ook zo slapen, ook helemaal alleen onder de wol !! Zouden die 2 samen op stap zijn ?? Nou hopelijk voel je je morgen beetje beter ! Dikke sjoene ! Dankje HOpe !!! Ik zet voor iedereen die wacht alvast een bloemetje op me vensterbank !
Nou dan ben ik ook verplicht om naar bed te gaan als jullie me in de steek laten, hahaha Nee hoor, morgen gaat de wekker om 5:30 dus ik moet ook langzaam naar bed. Truste allemaal, kijk nog even rond bij de andere topics en dan ga ik ook.