Nou, kom ik ook weer eens kijken....weg musketiers..... Allemaal druk bezig met hun zwaarden. Ben die van mij scherp aan't slijpen voor morgen Pfff veel werk hoor Enne Joyce, volgens mij heb je je ei te grazen, want ik hoor niks meer Door en Karin, leuk dat jullie nog af en toe binnen wippen. Ik heb een beetje van de positieve straling van jullie afgesneden...niets gevoeld
wow, ik knipper twee keer met mn oogleden: twee pagina's erbij! Nou meiden, ik ga ook zo naar bed! Truste! En iedereen die mijn zwaardstralen nodig heeft: straal straal straal straal straal straal straal straal!!!!!!!!!!
Truste en tot gauw dames! Ga zo ook maar eens lekker naar mijn nestje...dan kan mijn zwaard goed opladen voor morgen. Heb hem gisteren ingeslagen...hij doet het goed Nu die gesmeerd is doet ie het morgen vast nog beter....en volgende week is ie in topconditie Veel suc6 allemaal
Welkom voor de Musketiers die er bij zijn gekomen Het zijn nu zo veel pagina's pfff hihi dus ik heb ze niet allemaal gelezen Ik had ook niet echt veel tijd om hier tezijn. Mijn zoontje heeft de water pokken pffff Nou iedereen zal wel slapen nu of hun zwaarden slijpen hihi Ik ga ook maar zo, succes met het klussen meiden. Liefs Manon.
Goeiemorgen meiden... Ik kon gisterenavond helaas niet meer meepraten want ik moest het knuffeltje van mijn dochter halen. Ik was smiddags even bij mijn moeder geweest en vergeten de tas weer mee te nemen. Gisteren onze dochter naar bed gebracht, maar zonder die knuffel gaat ze gewoon niet slapen. Ik heb 2 van dezelfde knuffels, maar ze wil alleen die ene...grrrr. Dus kon ik mooi nog even naar mijn moeder en die woont hier een half uur vandaan. Dus na ruim een uur kon ze eindelijk haar bedje in. En ja hoor ze sliep gelijk.. En toen moest ik nog eten en toen was ik het zelf zat. Buikpijn en rugpijn van die stomme ongi.. En nu zie ik dat het hier heel gezellig is geweest.
Nou ik ben ook opgeschoven naar april. Heb nu de eerste menstruatie na mijn miskraam. Er was wel een heel klein kansje dat ik meteen weer zwanger zou zijn, maar ja, niet echt veel zin gehad in klussen deze maand vanwege al het gedoe wat ik achter de rug heb. Dus deze maand gaan we er weer voor!!
Hallo Dames .. Ook ik ga jullie vergezellen in ronde april! Dit is mijn derde ronde.. Vandaag n baaaaldag omdat het ongewenste dan toch is verschenen! Wat kan je dan schrikken he als je merkt dat je toch ongi bent geworden! :x Succes ennnnn most important genietse deze ronde !
Zal ik doen Stientje ja hij is goed ziek pff ze zeggen kinderen met water pokken zijn niet echt ziek, nou die van mijn wel pfff Nou ik heb gistere weer mijn best gedaan ja ik weet het mijn eitje is al geweest, maar je weet maar nooit : De vorge rondes ben ik al gestopt met klussen na de 12 de dag STOM natuurlijk, ik kijk teveel naar die banner Dus we klussen stug door Succes voor de meiden die er bij zijn gekomen En natuurlijk voor de meiden die er al waren Liefs Manon.
Ja, die fout heb ik ook gemaakt de vorige ronde, dus ik klus nu ook gezellie door. Je weet maar nooit ?? Gr.
hoi, ik ben er weinig de afgelopen dagen, voel mij niet goed........... hoop dat ik snel opknap. verder mijn cyclus verloopt met veel eistokkrampen en ong krampen. felle eisprongkrampen , denk dat ik een vroeg ei heb. Verder niet echt cervixslijm opgemerkt. ja gisteren geloof ik wat het wat wit en dradig . meer niet. liek.
Micha we lopen gelijk gezellig Succes meid Ahhh Lieke dat is niet zo fijn ik hoop ook dat je snel weer de oude bent. Ik heb het deze keer ook niet erg dat slijm, dus ik denk dat je het de ene keer wel erg heb en de andere keer niet : Beterschap Liefs Manon.