He manon, grappig ik zie het nu pas. Anne83 ik zal voor je duimen mischien heb je wel een hele mooie koninginendag.
ja mijn nod is 5 april....eind volgende week maar proberen te testen.... kan nu al niet meer wachten om toch stikum even een test te doen...
Haha wat spannend joh!! Bestel anders van die goedkope tests via internet. Heb ik ook gedaan, 3 stripjes in totaal 5 euro zoveel, volgende dag al in huis.
alle musketiers die erbij gekomen zijn welkom!! hoop dat dit voor ons allemaal onze maand wordt!! Liefs, Neeltje
Welkom nieuwe musketiertjes!!! Even lekker klagen hoor: baal toch zo dat ik niet zo lekker als met jullie maar dan met mijn mannetje hierover te kunnen praten.... Met jullie is het ook gezellig hoor, hou me te goede, maar ach.. jullie snappen misschien wel wat ik bedoel! Maar goed, Lang Leve de Musketiers! Sorry, moest t even kwijt...
hoi marretje ik ben ook blij dat er zo iets als dit bestaat. praat er met mijn mannetje ook niet zoheelerg veel over. wij vrouwen gaan er ook heel anders mee om denk ik. maar goed hier kunnen we gelukkig alles van ons af gooien. hebben we af en toe nodig toch
Snap je helemaal hoor, dit is ook mijn uitlaatklep;.. hier kan je gewoon kletsen over alles wat op je lever ligt zonder dat er iemand zegt, zit je er nu alweer aan te denken ?? Dus medemusketiers all for one... !!!
Ik heb een keelontsteking te pakken,doet zo zeer met slikken au,maar goed ben verder niet echt ziek gelukkig,zo ff lekker onder een hete douche! Hoest met je zoontje Stientje? En voor alle nieuwe musketiers(heb nog niet helemaal bijgelezen)welkom bij de musketierenclub
au dat kan pijn doen !! Lekker warme melk met honing verzacht al beetje de pijn !! Zoontje gaat beter, nog moe en ng nt zo veel eetlust... thx Palmie ! Jij mag stilaan ook weer aftellen !!! Ikke vinde da zo spannend !
Ja ikke ook joh,ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maar dat lukt niet echt! Heb wel het idee dat het niet gelukt kan zijn omdat ik naar mijn idee te laat heb geklust(denk dat mijn eitje net weg was)omdat mijn vriend weer eens weg moest,maar ja we zien wel! Dikke knuffel Stien! En voor iedereen ook eentje
You'll never know hé Palmie !! Ik duim voor jou met mijn 4 duimen hihi !!! Mijn tenen is moeilijker mt ik zeggen, krijg zo'n kramp hahaha !
Ik duim ook voor jouw hoor,sterker nog heb het nog drukker met duimen dan met mijn werk,moest al overwerken Ga ff lekker douchen nu,kom hier zo wel weer gluren!!
beterschap met je zoontje Stientje, en Palmie jij ook beterschap meid, ik blijf ook koppig duimen hoor!!
blehhhh mijn meest vruchtbare dag heb ik nu en ben ziek ziek ziek!!! ahhh niet te geloven! hopelijk voel ik me morgen wat beter, mischien is er dan nog iets te redden van deze maand!!!