ja dank je, ga zo lekker mijn bedje opzoeken....alleen beterschien aan iedereen die ook ziekies zijn!!
Thanksssss Neeltje.... en beterschap Bianc.....en denk aan jullie zwaarden meiden,niet vergeten te strijden he
In de olie gezet Echt niet , heb hem weer flink geslepen . Voor de zekerheid nog maar even gebruiken vanaaf , je weet immers nooit Dacht dat gister mn eitje zou komen , had steken enzo . Maar die waren lang niet zo fel als de laatste keren , dus misschien was het mn eitje toch niet . Dus wij klussen nog even vrolijk door met de zwaard bij de hand Beter een x teveel dan te weinig Bianc , beterschap . Stientje , hoe is het met je zoontje ? En volgens mij was er toch nog iemand wiens zoontje ziek was ? Ook beterschap natuurlijk . Mijn dochter is ook nog steeds niet lekker pf . Vind het zo zielig . Groetjes Joyce
heb 'm na het slijpen goed gebruikt de laatste 2 dagen en nu mag ie even een dagje rust, overmorgen maar weer even scherp slijpen. vervelend dat het nog niet beter gaat met je dochtertje, beterschap
Dikke knuffie vr je dochtertje Joyce ! Met Noah gaat het al beetje beter, wat hangerig en liggerig zoals mama vandaag ! Koorts heeft ie nt meer, enkel nog weinig eetlust ! Maar 't is hier bij ons bijna paasvakantie vr 2 weken en dan kunnen we hopelijk weer wt bijtanken !
Dank je Neeltje , hoop dat ze gauw opknapt . Stientje jij ook bedankt . Dat eten komt vanzelf wel weer , is ook niet zo belangrijk . Zolang hij genoeg drinkt is het goed ( en genoeg plast natuurlijk ). Wel lekker dat jullie straks lekker beide kunnen bij tanken . Als mijn dochter paas vakantie heeft moet ik haar helaas naar de oppas brengen . Ik krijg helaas geen vrij op mijn werk en ook mn mannetje krijgt geen vrij . Er zijn er al te veel die dan vrij zijn en anders zijn ze onder bezet . Ik hoop wel dat ze tegen die tijd beter is hoor . Anders ben ik heel gemeen maar dan meld ik mezelf ook ziek . Als zij zo ziek is stuur ik haar echt niet naar de oppas toe Groetjes Joyce
Nou meiden dat jullie kindjes maar heel snel beter zullen worden.....ik stuur in ieder geval een hele dikke knuffel vanaf deze kant naar jullie toe
Nou meiden ik ga lekker slapen,ben afgepeigerd,ik spreek jullie heel snel weer want ik kan jullie echt niet missen hoor Allemaal trusten voor strakkies en tot snel
Hoi meiden musketiers, ik sluit me bij jullie aan en ga ook lekker mijn bed opzoeken. Ik geef mijn zwaard nog een kus (schijnt te helpen) en dan gaat het licht uit.... Tot morgen!
..Hallo Dames! Wat ik niet zo groep begrijp...( heb internet afgezocht) .. Ik heb n cyclus van 29 dagen... De eispsprong is deze ten alle tijde 14 dagen voor de menstruatie? Zo nee wat is het maximum van deze dag? Het eitje heeft toch ook een aantal dagen nodig om van a naar b te reizen? Ik hoop iets te lezen want ik begrijp er geen fluit meer van! Beterschap aan alle sieke musjes!
Hahah .. dat typen gaat lekker bij mij zie ik wel weer! Xcuuuse me voor de spelfouten in mijn vorig bericht hihih
de eisprong is ongeveer 10-14 dagen voor de menstruatie,meer verschilt het normaal niet.Dus als je een cyclus hebt van 29 dagen valt de eisprong normaal tussen dag 15 en 19.(het eitje heeft dus 10 tot 14 dagen nodig om naar je baarmoeder te gaan en zich eventueel in te nestelen) Hoop dat je mijn uitleg zo'n beetje begrijpt. Grts Lucia xxxxxx
ff een vraagje is het nou egt zo dat als je zwanger wil raken dat je maar zo'n 2keer in de week seks mag hebben omdat anders de spermacellen van de man niet in top conditie zijn of zo iets groetjes lotje
Oke, Lucia Hier heb ik wat aan! Al dat moeilijke medische geleuter hahah .. Dus idd is het wel degelijk aan een tijdspad onderhevig... Nou ik neem deze kennis weer mee naar de volgende ronde hihi dankjewel Anka