haj goedemorgen... ja dat is een mogelijkheid. maar test je dan niet te vroeg ivm je hormoon in je urine???
zou te vroeg kunnen zijn Liefmeisje, maar ik heb ook al 2x een week voor m'n NOD positief getest, 1x heel erg duidelijk en 1x een wazig stipje, dus het kan wel. het kan alleen wel een teleurstelling zijn wanneer de test nog negatief aangeeft, terwijl je misschien toch zwanger bent!!
Goede morgen meiden En beter schap voor iedereen die ziek is Mijn zoontje is ook nog erg ziek Die van mijn wil dus ook niet drinken Nou en verder denk ik dat mijn eitje wel geweest is, want ik heb geen slijm meer : en mijn temp gaat om hoog We zien het allemaal wel Fijne dag verder Liefs Manon.
spannend manon hopen dat het hoog blijft, mijn temp is dus niet omhoog gegaan. en voor alle zieken beterschap gr.
ja, ik denk van wel zaterdag had ik wat steken en zondag ook, maar goed ik klus nog wel ff verder want je weet het nooit. ik hoop dat ik nu gewoon een late eisprong heb dan is er nog hoop
ik heb inderdaad een poging gedaan maar ik snap er weining van ik kan wel engels spreken maar lezen word toch al wat moeilijker.
bij het temperatuurkaartjes topic staat al veel uitgelegd, en de meiden helpen je met alle vragen, heb er zelf ook al gebruik van gemaakt! hahaha, misschien een idee?
Dankjewel Neeltje lief van je Micha wat is je temp nu dan : Ik ga ook niet hard om hoog, ik zit nu op de 36, 7. Liefs Manon.
Micha mischien gaat hij morgen wel om hoog bij jou : Of misschien gaat hij bij jou wel op de laetste moment omhoog : Ik heb er ook niet zo veel verstand van hihi Liefs Manon.
Tjongejonge zeg! Wat een hoop bij te lezen! De afgelopen week heb ik niet veel tijd gehad om hier te komen kijken, moest veel overwerken vanwege balans op m'n werk. Is gelukkig weer achter de rug. Morgen ga ik een weekendje weg met m'n mannetje, hadden we wel verdient vonden we na al die moeilijkheden de laatste paar maanden. Ik ben dus pas weer dinsdag online! Het is hier wel heel spannend hoor! Al weer een hoop musketiers in de wacht zie ik. Ik duim heel hard voor jullie! De duivels zijn weer verjaagd en dit weekend is een mooie tijd om het duelleren te oefenen. Haha ik ga op duelleer kamp!! M'n zwaard is ingepakt en ik heb mijn pikantste musketiersoutfit mee, moet goed komen toch??!! We gaan ervoor!
hallo mag ik er even tussendoor? ik heb een vraagje volgens mij heb ikzondag mijn eisprong gehad en nu had ik vanmorgen heel erg pijn elke keer als ik een stap zette kreeg ik steken in mijn onderbuik als ik zat deed het ook pijn. weet iemand wat dat is? alvast bedankt
Ehm nee, klinkt vervelend zeg! Heb je geen blaasontsteking ofzo? Als het aanhoud zou ik even langs de dokter gaan!
...Hoe zijn jullie zo zeker van jullie eisprong? Ik begrijp dat het met slijm ook is af te lezen maar... buiten dat ..hoelang heeft het geduurd voor jullie je bewust waren van het eisprong moment of een vruchtbare periode? X Anka
Ik had dat laatst ook. Ik dacht eerst dat het mijn spastische darm was, maar de pijn was vrij laag te voelen, ter hoogte van mijn linker eierstok. Ik had ook bij iedere stap pijn. Dit duurde 2 dagen. Ik vroeg me daarna af, of het misschien mijn eisprong is geweest. Omdat ik niet weet hoe het moet voelen, heb ik ook geen vergelijk.