ik heb geen pijn meer het duurde maar een uurtje. bedankt voor je reactie. als ik mijn eisprong heb dan krijg ik altijd steekjes in mijn eierstok. eerst wist ik niet wat het was maar het viel me op dat het de ene maand aan de linkerkant was en de andere maand aan de rechterkant en ik werd ook altijd twee weken later ongesteld. dit was voor dat ik met de pil begon.
Ik voel mijn eisprong nooit. Ik ben nu maar eens gaan tempraturen kijken of ik daar iets in zie. Dus het is voor iedereen anders wat ze voelen. groetjes ilse
Hallo Medemusketiers hoe gaat het hier : : Dat was weer een lekkere drukke werkdag en ben best moe.....en nu moet ik vanavond ook nog met mijn zwaard aan de gang pffffff eigenlijk geen fut voor maarrrrr we mogen niet inkakken he we moeten blijven strijden tegen de we roeien ze helemaal uit Begin maar eens met ronde nummero 1
Hihi Palmie, keeltje weer ok ?? MIjn zwaard gisteren ih rond gezwaaid, nu staat het te rusten in een hoekje !! Ventje voetballen dus ikke mag ook even met de voetjes omhoog eeeee sorry beneden hahahaa... lekker avondje gezelschap met de aprilmusketiers !
Zo is het Stientje we gaan er weer eens tegenaan meid ghihi mijn zwaard word zo onderhand helemaal crazy van me maarrrrr daar trekken we ons helemaal niks van aan Ja het keeltje is al stukken beter gelukkig thanks!
Ik zal binnenkort mijn zwaard ook weer eens uit het stof halen, is al weer veel te lang geleden Hebben jullie inmiddels je eitje al gehad?
Ikke nog nt denk ik.. temp nt meer maar vermoedt dat er hier een eitje volg week het forum zal onderschreeuwen !! Foeifoei Molly straks komt er slijtage op maar misschien heeft jouw zwaardje de duiveltjes al ver weggejaagd...
Erg he, maar ik heb er ook niet zo'n zin in. Ik heb zelf het gevoel dat we dit keer als winnaar uit de strijd gaan komen, hopelijk heeft mijn gevoel gelijk!
heb nu wel al 2 dagen kramp in m'n buik maar m'n temp is nog niet hoger! voel de laatste tijd van alles maar meestal niet het goede!! bijna weekend!!! jippie!
Wat goed zeg Molly,maar mag ik vragen waarom je dat gevoel hebt,of heb je veel symptomen : Ik hoop dat je gelijk hebt hoor dan hebben we tenminste niet voor niets zo gestreden
Ik ben erg moe, heb witte puntjes op mijn tepels, 2 speldeprikjes bloed gistermorgen en vanmorgen op mijn wc papiertje, last van mijn rug, verminderde eetlust, licht misselijk. Dit kan allemaal duiden op ongesteldheid, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden. We hebben nu ook voor het eerst (naar mijn idee) echt op het juiste moment geklust. Het kunnen natuurlijk allemaal waanideeen zijn, maar mijn gevoel zegt toch dat het dit keer weleens zo zou kunnen zijn...
Ik duim ook heel hard hoor,Stien we moeten ff onze duimpjes in elkaar draaien misschien helpt dat nog beter
oeh molly ik duim ook voor je hoor spannend!!! Palmie,mijn zwaard word nog niet echt crazy van me,maar is wel een beetje vermoeid.Maar goed,binnen een paar weekejs zal hij minstens een week en maximaal 9 maanden of meer mogen uitrusten toch? Hier is alweer de strijd gestreden voor vandaag
klinkt goed Molly, ik hoop het zo voor je!!!!! mijn duimen draaien ook nog op volle toeren hoor!!! vandaag maar een rustdag ingelast voor m'n zwaartje, kan ie er morgen weer tegenaan!!
Tssssssss, hier kan ik niet tegen lezen hoor, paar daagies niet hier geweest en er zijn weer ongeveer 100 pagina's bij. Die aprilmusketieren zijn wel van het fanatieke soort ! Molly, ik hoop dat je binnenkort idd je zwaard kan opbergen, of aan de muur hangen, ook heel stoer! Ik hoop dat ik die van mij over paar weekjes op marktplaats kan zetten April-Musketieren zet hem op!
Je stage loopt bij af toch wannabemom? Dan zal je beoordeling snel volgen! Je hebt volgens mij goed je best gedaan, dus ziet er positief uit!