NOD april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molly, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey Medemusketiers,

Moniekje, fijn dat je zo goed met je man kan praten!! Dat is het beste medicijn om het te verwerken. Petje af voor jullie positieve kijk! Ik duim voor jullie dat het snel weer raak is en dan met goede afloop!

Natas, balen zeg :cry: Ben je trouwens al naar de huisarts geweest met je steeds meer onregelmatige cyclus?

Hope, wat een super nieuws zeg! Gefeliciteerd :) Had je zelf ook het gevoel dat het raak was?

Voor alle andere musketiers; veel suc6 met wachten en klussen!!
    Dinsdag is mijn laatste kans van de maand.....wekkertje moet al vroeg gezet worden, want mijn mannetje vertrekt al om 7 uur naar Frankrijk....

Truste...

2. Niet meer actief

Hope!!!!!!! Wat goed meis, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Nog even en dan volgen we je gewoon allemaal!!!!! Kan je in ieder geval af en toe je gelukszwaard aan ons uitlenen? Die hebbie nu toch niet meer nodig!

En Anka: Ik los het op door soms tegen iemand te zeggen (bijvoorbeeld op mn werk) nee, ben net geweest. Of: ben niet zo lekker, heb niet zo'n trek. Of soms gewoon: de laatste tijd smaakte het niet meer, dus toen dacht ik: laten we stoppen!

En qua drinken kan ik niets zeggen, want ik dronk al niet. Maar anders drink je toch af en toe gewoon nog een wijntje? Zolang je niet teveel drinkt en maar af en toe eentje, valt het niemand op en is het ook niet schadelijk. Toch?

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    wauw Hope wat een geweldig nieuws!!GEFELICITEERD MEID!!!!!

@Moniekje, fijn dat jullie zo goed kunnen praten, mijn man en ik wilde ook niet wachten, het komt goed meid!!

@Natasja, ik hoop voor je dat het nu wel snel doorzet hoor!!, of toch nog 9 maanden wegblijft

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Zie je wel meiden, het moet gewoon goed gaan voor ons allemaal :)
    Hope heeft het ons voorgedaan en is ons voorgegaan, nu is het aan ons ;)
    Hope, echt geweldig voor je meis! geniet er van! (maar dat gaat vast wel lukken)
    Anka, dat met dat borreltje los ik op door ook te zeggen dat ik er geen trek in heb en ik moet zeggen het valt niemand nog op..... en zo af en toe 1 wijntje drinken kan toch wel?
    Het peukie roken dat is een moeizamer geval, bij ons in de familie zitten veel verstokte rokers en daar hoor ik ook bij, ik weet niet hoe ik dat moet gaan oplossen hoor en hoe ik mezelf van het roken af moet krijgen weet ik ook niet, ik vind het zooooooooo moeilijk!!!! :rolleyes: ik ben zo enorm verslaafd :oops: iemand nog goeie tips voor me. Ik weet dat het slecht is voor mij en voor eventueel mijn baby maar ik kan er gewoon niet van afblijven HELP!!!!
    liefs Moontje

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    enne Natas, gefeliciteerd met je verjaardag he!!

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    mijn nieuwe nod is 28 april

7. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    oke meiden, ik ben gedouched, de wasmachine en de droger een slinger gegeven en nu ga ik eerst ff boodschappen doen, ik kan hier wel blijven ronhangen maar dan gebeurt er ookniets met mijn huishouden hè?!
    Ik kom later wel weer eens even laag over om te kijken wat er hier allemaal gaande is. Het is ook zo verslavend, ik moet steeds ff hier kijken hoe het met iedereen gaat.
    Tot later en de groetjes allemaal.

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    goede morgen meiden ...zoals je ziet ...ben ik in ronde 6 beland ...het klussen heeft vanacht de :evil: opgewekt na 36 dagen ..aan de ene kant teleurstelling maar opluchting heeft ook wel overhand ook vanwege de medicatie die ik moest nemen voor mijn longen ...we gaan der weer tegen aan ...ik heb gehoort dat het hier wel gezellie is ;)

allemaal heel veel succes in april greetz asjuh

9. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedemorgen dames :)

Ik heb helemaal nergens meer last van :D
    De buikpijn die voor , tijdens en na mn eisprong heb is weg :)
    Gelukkig maar , want ik lig echt krom en das niet prettig :(
    Mn , zwaard is weer geslepen en ligt te wachten om te strijden tegen de :evil: :evil: .

Hope , wat goed zeg .
    Van harte gefeliciteerd enne nu jij je zwaard toch niet meer nodig hebt houden wij ons aanbevolen ;)
    Geniet er lekker van .

Moniekje , ben jaloers op jullie positieve kijk :confused:
    Ik hoop het nooit mee te maken , maar denk niet dat ik zo positief zou zijn hoor .
    Maar meid , jouw tijd komt echt en je kunt altijd alles aan ons kwijt .
    Heb al eens eerder getikt : we zijn hier met elkaar en voor elkaar ;)

Natas , heb ik begrepen dat jij jarig was of bent :(:
    Heb een hoop bij gelezen , maar ben de helft alweer kwijt :oops:
    In elk geval Van Harte met je verjaardag :)
    En ik hoop dat je :evil: nu gewoon eens weg blijven voor de verandering .
    Negen rondes is wel genoeg lijkt mij :)
    Mss anders eens naar de huisarts ivm je cyclus :(:
    Het word er niet beter op he , geloof ik ( je regelmaat bedoel ik ) .

Groetjes Joyce

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jammer Asjuh maar misschien omwille vd medicatie dan wel positief !! Wie weet volg ik je binnenkort naar het meitopicije... en dan maken we het daar weer gezellig toch !!!
    Joyce, veel succes met afw88 weer !!
    Moniekje we helpen elkaar gewoon er doorheen doorheen goede en slechte tijden !! Keep the faith !
    Natasja gefeliciteerd ! Hoop dat je een superdag hebt vandaag en dat jouw duiveltjes zich ergens een vakantieverblijf hebben gevonden op de noordpool !

11. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je Stientje :D
    Dat afwachten gaat nu wel lukken denk ik :oops:
    Heb een mooie camera van mn mannetje gekregen en heb dus iets om mee te spelen he ;)
    Ik heb de canon eos 350 D gekregen ( digitale spiegel reflex ) en heb dus iets om mijn gedachten op iets anders te focussen dan een zwangerschap .
    Vanaag of morgen even een geheugenkaart kopen en dan bestaat de kans dat ik er iets minder zal zijn :oops:
    Heb het dan te druk met klikken en het slijpen van mn zwaard denk ik :) :D

Groetjes Joyce

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    :) Flits ze en slijp ze Joyce !! :)

13. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Geloof me dat gaat lukken Stientje :D

@Asjuh , balen meid .
    Gelukkig is het wel heel gezellig hier :D
    Succes deze ronde .

Groetjes Joyce

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik heb een gemiddelde genomen van de vorige cyclus en afgelopen cyclus en dan is mijn NOD 30 April ;) ..maar ja het is maar gokken natuurlijk met wisselende cyclussen
    greetz asjuh

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi meiden
    Nou ik sluit me toch weer even aan bij april, theoretisch moet een eventuele nod op 30 april vallen, misschien 1 mei.
    Vanmorgen had ik een vrij lage temp, dus vandaag zullen de duiveltjes wel komen. Gelukkig heb ik mijn dippie al gehad, kan ik lekker genieten van mijn verjaardag.
    @Joyce, mijn cyclus ziet er nu wel wat beter uit.. heb nu al een paar maandjes rond dag 15 mijn eitje en max 16 dagen erna word ik ongi (dit keer 15 daagjes, iig zo ziet het er wel uit) het valt wel mee, heb gewoon een langere cyclus dan gemiddeld.
    Duimen dat ik mijn volgende ei haal! ben weg van 10 tot en met 13 april (kom dan wel 's avonds thuis dus gelijk aan de klus hahahaha) Ik gok dat mijn eitje op 15 april valt.

groetjes
    Natas

16. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hey Natas ..hahahah dan gaan we echt gelijk op ;) als ik dan klus op 15 april dan denk ik aan jou :D

17. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hope, ik ben hartstikke blij voor je gekkie!!!
    Joepiedepoepie toch!!!
    Fijn voor je, ga maar lekker genieten
    en je moet gewoon blij zijn hoor en je niet
    schuldig voelen tegenover mij. Wat een lekker
    gevoel he! Ik hoop dat wij ook gauw weer aan
    de klus kunnen!! Ik heb via internet net een boek
    gekocht (marktplaats) Het grote wonder van
    Lennart Nilsson. Moet je ook kopen man!!
    Echt, wat een mooi boek met zulke mooie foto's!!
    En die DVD die is volgens mij ook hartstikke mooi.

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hahahahhah ja he! jij hebt ook laat eitje hihihihi! Nou dan ga we samen naar ik ben zwanger aan het eind van deze maand! Ben 5 maal gependeld voor april dus wie weet!! we gaan gewoon ons best weer doen!!

groetjes

19. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Mijn eitje is op 14 april... Dus kunnen we met zijn 3e aan de slag. hahaha
    Ik ben ook meerdere keren gependeld voor april, dus ik ben erg benieuwd

20. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    oke dan ooievaar hahahah cool ...alleen ben ik maar 1 keer gependeld voor april :( de rest was 7x maart ...we gaan der voor de 3 muskatiers
    ( en de rest die er voor gaan in april) greetz asjuh

Deel Deze Pagina