Ik heb de geeikte symptomen die zowel op een zwangerschap als op ongesteldheid kunnen duiden: * gevoelige borsten, met af en toe een steekje, met wittige puntjes op mijn tepels (heb ik nooit eerder gehad) * rommelig gevoel en steekjes in mijn baarmoeder * 2 ochtenden 2 puntjes bloed op mijn wc papiertje gehad * hele dag door licht misselijk * soms pijn in onderrug * vooral vandaag; Niet te genieten!!!! Wat ik al zei, het kan op allebei duiden, maar op de een of andere manier voelt het anders dan anders en denk ik dat ik niet ongesteld ga worden.
Molly als je dat gevoel heb denk ik ook wel dat je dan zwanger bent Tuurlijk kan je lichaam je inde maling nemen, maar ik denk niet dat dat nu voor jou geld Ik hoop het voor je meid Liefs Manon.
Molly 2 dagen voor je nod dan zal je toch wel kunnen testen ja denk het wel hoor Nou hou nog even vol he tot morgen spannend hoor Liefs Manon.
Molly dat klinkt veelbelovend meid ik hoop van harte dat je droom uitkomt!! Ik voel me ook ietsje anders dan anders,heb ook witte puntjes op mijn tepels en een moe gevoel in mijn onderrug af en toe,ben niet misselijk maar heb de laatste tijd wel heel veel spierwitte kwarkachtige afscheiding Ik moet hier toch ff wat kwijt,net na het klussen ging ik naar het toilet en voelde al dat er wat uitliep(sorry maar kan het niet anders vertellen ). Er lag iets witigs doorscheinend met een heel ietsipietsie(mag geen naam hebben) bloed in het toilet,heel vreemd
He molly Dat klinkt zeker goed zeg, ik zal voor je duimen. Moet helaas nog een week wachten. Vandaag wel weer lichte steken in mijn onderbuik.
spannend molly, ik ga ook voor je duimen! Hier zijn de duivels weer verdreven, wel veel langer ongi dan anders, maar was dan ook niet eerder 2, 3 dagen overtijd. Maar goed we kunnen weer aan de klus!!
spannend Molly . Ik zal voor je duimen Marian lekkere vakantie gehad : Misschien is het voor jou ook wel zo ver Groetjes Joyce
Meiden, ik zit helemaal te shaken. Heb net een test gedaan en hoewel het nog licht is staat er wel een 2e streepje!!! We durven nog niet heel enthousiast te zijn, maar het streepje staat er toch echt!!!!!
Wow meid dus je voorgevoelens klopten helemaal hoor !!! Fantastisch !!! NOg een hoopgevertje !! Denk dat april weer een vruchtbaar maandje wordt en 't is nog maar net begonnen !! Super !!
Hee Molly! Meid wat leuk voor je zeg! ontzettend gefeliciteerd Weer iemand die ons heeft laten zien hoe het moet, nu wij nog! liefs Moontje
He Molly, ik zag dat je je ongeduld niet meer kon bedwingen en met een heel mooi resultaat zie ik. Geweldig hoor meid!! Ga maar lekker genieten vanavond en morgen en alle dagen daarna....van dat heerlijke gevoel Karin
Molly goed van je zeg, je wist het eigenlijk al hihi Lekker genieten Nou ik ben benieuwd wat april allemaal nog in petto heb, voor iedereen hier Ik ben ook wel erg gespanne deze keer, en een beetje zenuachtig : Ik heb zo zin om de test tepakken en hem gewoon tedoen Maar laten we dat maar niet doen, het is nog tevroeg Succes voor de meiden die nog moeten testen en klussen natuurlijk Liefs Manon.
Molly Gefeliciteerd zeg , nu mogen we jou zwaard zeker ook wel lenen he : Geniet er lekker van meid . Groetjes Joyce