NOD april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molly, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Hoi, hier nog een musketier.
    ben niet zo actief geweest, voel mij al 2 weken niet goed. ( het komt wel goed )
    ondanks dat om de 2 dagen geprobeerd te klussen.
    mijn banner geeft aan ( eisprongdag ) maar ik heb ruim 5 dagen geleden al flinke eisprong steken gevoeld , zonder slijm......nu geen steken meer vernomen dus hoop dat het een vroeg ei was.
    want ik heb nu dus een dag of 4 niet meer geklust.
    het boeit mij eigenlijk niet zo deze ronde, ik ga het wel zien. ik voel mij beslist niet depri hoor maar mijn lijf wil niet mee helaas.
    sorry als ik minder actief ben , maar komt goed.
    liek.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb mijn NOD pas 29 april, dus ik moet nog even wachten :(

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Innesteling?? dag 22 lijkt mij erg vroeg voor een ongi!
    Ik duim voor je!!

4. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ja Natasja dat vind ik dus ook maar mijn hele hoop is weg nu en heb ook ongiepijn, voel me zo verdrietig omdat ik weet dat mijn lichaam de laatste 2 maand heel raar aan het doen is :(
    Toch dank je wel voor het duimen,heel lief!

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    deze musketier komt de laatste dagen steeds minder, ik weet het :oops:
    we beginnen nu ook met onze verbouwing en ik ga weer een training volgen waar ik 7 weken stil mee ben, en natuurlijk vollop aan de klus :) , ik krijg het zo ook allemaal niet bijgelezen :oops:

mijn bezoekjes worden dus minder nu maar blijf wel komen hoor!!!

liefs,
    Neeltje

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé Palmie wacht nog even af want 5 dagen is echt wel heel vroeg hoor !!! De moed nog nt opgeven, zolang je ze nt 2dagen achter elkaar hebt, houwen we moed !! Ik laat je nt opgeven gewoon ! Dat mag niet !!!

7. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Palmie, ik had afgelopen week ook het gevoel of ik ongesteld zou worden. 2 ochtenden heb ik speldeprikjes bloed bij het afvegen gehad, dit was op dag 8 en 9 na mijn eisprong. Op dag 11 na mijn eisprong al positief getest. Hou de moed erin meid!

8. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @lieke klus ze vandaag he!! goed jullie best doen ;)

en voor alle anderen. succes met klussen, wachten en met name heel veel plezier.

voor de wachtenden: veel sterkte!

9. liefmeisje

28 mrt 2006
    40
    0
    0
    dank je wel dorito mijn nod dag is 5 april,dus eind van de week maar testen als de duiveltjes uitblijven...kan het nu al haast niet laten om het te doen..maar ja ...de waarde van je hormoon is dan mischien te laag ..en dan nog geen zekerheid...pffff..zal voor iedereen duimen die in de zelfde situatie zitten. veel liefsssss

10. Niet meer actief

Inderdaad nog even afwachten Palmie, het kan zomaar nog! Maar ik snap wel dat je je zo voelt....

En Molly, wat lees ik nou!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid, geniet ervan! En ik heb al een nummertje getrokken voor je zwaard!

11. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Nee Palmie het is nog niet over :) pas op hoor :) ;)
    Ik denk ook dat het innesteling is ;)

kom op he! musketier

Palmie nog even vol houden ;)

Liefs manon.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    liek, ik had je al effe gemist, maar sukses hoor!!

Palmie spannend hoor!!

Karin

13. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    als mijn temp morgen omhoog gaat en hoog blijft heb ik vandaag mijn ei gehad, wat ik wel denk, heb er net ook nog even gebruik van gemaakt, hahaha met een enorm scherp geslepen zwaard!! ben benieuwd!!

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Palmie, nog niet opgeven meid...dat is niks voor een musketier! Ik blijf stug doorduimen voor je ;)

Liek, wat balen dat je lichaam niet zo wil....Ik hoop voor je dat het snel goedkomt en dat je toch nog op de goede dagen hebt geklust!

Neeltje, ook ik kan het niet altijd meer volgen. Heb momenteel ook wat minder tijd, maar probeer toch regelmatig ff binnen te wippen hier.
    Ik hoop dat je ei doorzet vandaag! Gooi je zwaard in de strijd (of Molly's zwaard, dat werkt)

Ik klus ook nog ff vrolijk verder. Dinsdagochtend zoals gezegd mijn laatste kans. Ventje moet al om 7 uur weg, dus dat wordt een vroege klus! Maar die laten we niet schieten! Verwacht woensdag mijn ei.
    Volgende maand moet ventje hoogstwaarschijnlijk naar Argentinie......dan mis ik zekers mijn ei zoals het er nu uitziet :cry: Hoop daarom dat dit ei goed zijn best doet!
    Kan ik Molly's zwaard voor di ochtend reserveren?

15. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dames at zijn jullie ontzettend lief,dank jullie wel voor jullie steun.
    Maar ben toch echt ongesteld geworden,het bloed is teveel voor een innesteling :cry:
    Weet ff niet wat me gebeurd en moet dit op de een of andere manier even weer verwerken,ben zo verdrietig nu :cry:

Tot snel.

Heel veel liefss Palmie

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He wat balen zeg :cry: Kan me voorstellen hoe je je voelt. Heel veel sterkte en over een paar dagen toch maar weer met volle moed er tegenaan!! Ik duim voor je dat je snel aan de beurt mag zijn meis!

17. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wat vervelend Palmie, kan me heel goed voorstellen dat je nu erg verdrietig bent. Ik denk aan je meid, heel veel sterkte

18. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    getver Palmie!! ik kan me voorstellen hoe enorm je baalt!! wel een hele korte cyclus dan nu?!?!?
    sterkte meis, hoop je toch wel weer snel terug te zien!

liefs,
    Neeltje

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He nou zeg :confused: wat raar!
    Meisie ik denk aan je, hopelijk voel je je snel weer beter..
    kus
    natas

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    @Palmie Wat naar voor je! Ik had vorige maand ook zo'n korte cyclus....

Vandaag is mijn mannetje helemaal niks waard! Hij is gisteravond iets te heftig wezen stappen en kwam pas om 6 uur thuis! Hij ligt al de hele dag op bed met een hele dikke kater! Dat wordt dus weer niks hier.... En dat terwijl ik nu eigenlijk wel heel hard aan het klussen zou moeten zijn.

Hij heeft het wel weer goed gepland... :cry:

Marian

Deel Deze Pagina