Ik houd mijn zwaard gewoon in de aanslag voor je Natasja,misschien dat we inderdaad je troepie naar de maan kunnen schoppen, Stientje en Ikke,we doen onze best
Ik zat net wat te zoeken over spotting.. kom elke keer bij sites over endometriose... verder heb ik geen van de klachten die daarbij horen maar wel dat spotting.. ZOu het kunnen dat ik dat heb?
natas, het zal toch niet dat je dat hebt? je hebt verder toch geen klachten? zal wel de voorbode van die vervelende duivels zijn. (helaas)
Nee de rest niet. Maar bij endo heb je dus altijd voor je menstruatie wat ik dus ook heb. Ik heb het dus bijna elke cyclus... Dus ja een voorbode van de duivels maar wie weet zit er meer achter.
:x gatsie zeg, ik moet nog 8 dagen wachten en het duurt allemaal zoooooooo lang, gelukkig moet ik deze week veel werken en kan ik me ergens anders op richten want dit is ook vreselijk hoor! ik denk steeds maar iets te voelen, krampje hier, steekje daar..... om gek van te worden.
Ja jeetje natas, heb je nog nooit aan een arts dit probleem voorgelegt? misschien kan die je meer duidelijkheid geven en je zorgen wegnemen. Succes girl!
Ja joh! ik weet niet meer waarik het zoeken moet en ik ben zo bag voor de grote teleurstelling als het weer niet raak is! bah!!! was het maar zover.......
Ja Moontje ik hoop echt voor je dat het geen teleurstelling word want dat is geen pretje Ik duim voor je meid!
thanks neeltje! ben blij dat ik jullie heb, hier kan ik tenminste zeuren zo veel als ik wil en niemand vind het vervelend......... (zucht)
Thanks, ik weet dat ik niet mag klagen hoor, het is nog maar ronde 4 maar toch......... ongeduldig typje.
whahaha, ik heb me voorgenomen om deze ronde eens niet te gaan 'zeuren', maar of dat lukt??hihihi 'zeur' jij maar lekker raak hoor meid!!!hoop dat dit je laatste ronde is geweest meis
Nee omdat ik gewoon een jaar heb genomen om zwanger te worden. Meestal word je toch niet eerder doorverwezen. Ik zocht er ook niets achter eerlijk gezegt Nu ik het echt al veel maanden heb gehad, dacht ik net ik ga eens zoeken naar oorzaken van spotting.. kom dus daar telkens op uit.. mijn zus heeft het eigenlijk ook altijd.. en die was binnen 3 maanden zwanger en heb een mooi neefje van 22 maanden.. dus het hoeft niet... Maar ja ik denk dat als het volgende maand weer niet raak is, ik maar naar de dokter ga. 9 maanden vind ik dan wel genoeg.
zeur zeur zeur de zeur zeur zeur enz enz. hihihaha ach meid, laten we gewoon samen lekker doorzeuren en elkaar gewoon blijven steunen dan moet het voor ons toch ooit wel een keer gaan lukken? Ik ga me ff bezig houden met mijn wasje en dan maar lekker op de bank onderuit met mijn mannetje. misschien tot later vanavond en anders tot de volgende keer. meiden! succes
Ik vond eigenlijk niet dat ik zeurde mag ik ook een keertje zeggen wat me dwars zit, ik probeer iedereen altijd er boven op te helpen enz...ik ben het ook zat na 8 maandjes proberen. Ik weet heus wel dat je het zo niet bedoelde maar ik kan dat nu even niet hebben