natasja ik kan me heel goed voorstellen dat je het na 9 maanden wel een beetje gehad hebt, idd naar de ha gaan en er gewoon een paar maanden bij verzinnen dan wordt je eerder misschien . En je zeurt idd niet hoor meid, leker van je af klesten mag best hoor, daar is het forum voor
Tuurlijk mag jij dat ook en ik denk inderdaad niet dat Moontje het zo heeft bedoeld maar ik vind ook dat jij hier ook gewoon lekker je ei kwijt mag hoor en misschien moet je dat gewoon wat vaker doen!! Het helpt je misschien wel,je hoeft niet altijd maar voor een ander sterk te zijn? Heb me om eerlijk te zijn vaak afgevraagt jee wat is dat een schat zeg echt waar en jij verdient het ook Hele dikke knuffel van mij xxx
Natas, probeer ook maar eens te genieten van die lange tenen en die kl#te dagen, iedereen heeft ze en is alleen maar goed, hoemeer je ze weg probeert te duwen hoe harder ze terug komen, dus neem je humeur onder je arm en neem hem gewoon mee!!!!! en al helemaal hier, dat doen we allemaal!!
Geeft niet meid gooi het er maar lekker eens uit mag best wel, normaal beur je ons altijd op nu is het onze beurt om jou eens op te vrolijken zover mogelijk
moet idd je gevoelens niet opkroppen maar er gewoon uitgooien!! ik zou als ik jou was lekker naar de ha gaan en er een paar maanden bij tellen, niemand die dat kan controleren en des te eerder je wat weet! die onzekerheid is maar 10x niks! sterkte.
Natasja, ik zou ook inderdaad maar naar de ha gaan hoor! Als er niks aan de hand is, dan weet je dat ook tenminste!
Bleh, ik heb krampen in mn buik vandaag, voel me niet lekker! Zou wel vroeg zijn voor mn eisprong, maar ja, er zijn wel gekkere dingen gebeurd.... We zullen het wel zien, ik moet maar gewoon wachten....wachten.... en nog eens wachten.... En natuurlijk een beetje zwaaien met mn zwaard zodat mn eitje goed zichtbaar ligt en hij (of zij....) goed gevonden kan worden!!!!!!!!!
Natasja ik begrijp je helemaal hoor De andere natuurlijk ook Ik was toen ook 9 maanden bezich, en ik was het zat ik naar de dokter blablabla ja mooi dat ik naar huis werd gestuurd pfffff Ik moest gewoon nog zeker 2 maanden zelf uit dokteren :x Maar ik hoefde niet langer meer tewachten in de 10 maand raakte ik zwanger Ik heb dit geloof ik al eens verteld maar ja dat geeft toch niet Nu zit ik dan in de 5 de ronde en ik ben bang dat er nog meer rondes aan komen Praat er zo veel over als je wild, niet op kroppen hoor Ik weet het het duurt gewoon zo lang, en je verlangens worden als maar sterker Meiden dit geld ook voor jullie. Die tijd komt ook voor jullie dat jullie lekker zwanger zijn. Nou gooi het er allemaal maar uit Liefs Manon.
het is idd. voor iedereen klote zolang te moeten w88 of uberhaubt w88 ..daarom is het wel eens lekker om hier te zeiken ...ik heb dit weeknd de heil gevonden in de wijn ( en ik drink nooit)..niet de oplossing maar wel ff lekker om alles te vergeten ...als iemand ergens mee zit of wil vloeken ...kom maar bij mij mijn rug is breed genoeg meiden ..liefs en zowiezo thx aan iedereen die er altijd voor iedereen is liefs asjuh
helemaal mee eens Manon, opkroppen heb je alleen jezelf mee en we zitten tenslotte allemaal in het zelfde schuitje!!!
nog zo een!!! (bij temperatuurkaartjes topic ook al hihihi) ook voor jou: erop gaan zitten en gek maken dan zijn ze het voetballen zo vergeten!!hihihi succes
Ja we zitten hier eigenlijk voor elkaar toch Om elkaar testeunen, en weer op tefleuren En lekker mopperen op die rot Alles is mogenlijk, en dat is nou pressies wat wij allemaal nodig hebben En inderdaad wat Neetltje zegt we zitten allemaal in dat schuitje als die dan maar niet zinkt want er zitten een heleboel meiden hier op het forum hihi grappie Liefs Manon.