Fijn dat je je verder goed voelt. Las dat je ouders en schoonouders het ook al weten....lijkt me idd geweldig om dat te kunnen vertellen! Geniet er maar lekker van want die tijd vliegt volgens mij voorbij! Ik hoop dat ik (en vele anderen hier) snel met je meemogen! Leuk dat je ook hier nog binnenwipt! Later...
ik hou jullie in de gaten en hoop snel nog meer decembermama's te mogen begroeten. Nu ga ik een dutje doen!! Karin
Truste! Slaap maar lekker...is goed voor je ukkie! Ik ga ook mijn laptopje afsluiten en het nog ffies gezelli maken
goede morgen allemaal... nog een paar daagjes voor mij... afwachten maar. 5 april is mijn dagje... en weetje mijn lichaam geeft niets aan, ook de pijntjes niet wat ik anders heb als ik de duiveltjes door moet krijgen... meiden die deze week ook in spanning zitten... hoop dat er goed nieuws komt.. zal duimen draaien voor iedereen
Hallo allemaal ! Hoe is het nou met jullie??, hier goed hoor we hebben het gissteravond erg gezellie gehad met zijn twee. Ik klus gewoon nog lekker verder want je weet maar nooit !! Ik moet zeggen dat ik wel gek word van mezelf hoor !! af entoe een beetje kramp en en ik ben nu ook een beetje misselijk. Mijn gevoel zeg dat het niet raak is en mijn hoop zeg van mischien wel! Ik probeer er maar vanuit te gaan van niet anders ben ik weer zo terleurgesteld. Ik wil iedereen die in de wacht staat veel succes wensen met het gevecht. en voor de rest veel klusplezier. gr.
Jij ook succes Micha.. Mijn duimen draaien ook voor jou Wij kunnen ook weer aan de klus. Menstruatie is helemaal weg..
Goede morgen meiden musketiers Ik zie het al het word erg spannend deze week, mijn nod is zondag maar Ik denk dat ik gewoon vrijdag ga testen(mijn verjaardag) nou ja als mijn temp weer om hoog gaat want hij is vanochten gezakt We moeten maar gewoon afwachten toch meiden Liefs Manon.
Spannend manon, ik ga gewoon zo lang mogelijk wachten met testen. Ik denk namelijk dat het niet gelukt is mijn temp is nog lager dan normaal, of mijn termometer klopt gewoon voor de meter niet. ik ga in indergeval onzettend voor je duimen.
Ik kom even klagen! Mijn man is zaterdag avond wezen stappen en kwam met een beetje veel te veel alcohol in zijn bloed om 6 uur thuis! De hele zondag heeft hij op bed gelegen..... Juist in de periode dat we eigenlijk hard aan het klussen moeten zijn voelt hij zich beroerd Hij gaat bijna nooit stappen, maar heeft wel weer een goed weekend uitgezocht... Nu maar even zien of we het de komende dagen in kunnen halen en hopen dat mijn eitje een beetje op zich laat wachten! Hij is de aankomende week ook nog eens heel druk met werk, er moet een hele badkamer af in twee weken, dus veel thuis zal hij niet zijn. Hopen dat ik hem tussendoor nog even kan verleiden, anders wordt ronde twaalf een ronde van niks. Maar goed, dat was even mijn klaagzang. Marian
Vervelend Marian dat je niet echt heb kunnen klussen. Ik probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden. We willen echt geen ronde missen. Ik ga ook proberen om niet te testen voor mijn NOD, wil zelfs een paar dagen wachten tot na mijn NOD. Ben er deze maand toch relaxter onder dan vorige maand. Anders is de teleurstelling alleen maar groter. Ik hoop het natuurlijk wel een beetje
Jeetje marian, wat vervelend. is het zover komt er weer vanalles tussen. succes verder. Nyke31 Ik ga heel hard voor je duimen, ik ga ook proberen zo lang mogelijk te wachten, maar dat zal wel niet lukken ik ben echt zo ongeduldig.
o...dat is niet zo mooi Marian Ik hoop ook voor je dat je eitje wat later is dan Micha ik heb nog een test liggen van de vorge keer dus hij ligt daar zo en je ziet gewoon dat hij uit gepakt wil worden hihi Ik duim ook voor jou Nynke ik duim ook vvor jou spannend zeg Liefs Manon.
Vervelend Marjan , maar ja dat zul je altlijd zien . Ik hoop in elk geval dat je eitje wat later is , dan kan je het toch mooi nog even inhalen . Wat dat verleiden betrefd , trek iets heel sexies aan dan krijg je hem wel zo ver Mannen kunnen dat soort verleidingen doorgaans niet makkelijk doorstaan Pf , en als jij zo een mannetje hebt als ik dan is dat sexie kleding niet eens nodig Die roept altijd , ut moet toch weer uit whahahahaha Voor de rest van de dames zal ik duimen voor een posi test . Het word nog best spannend hier deze week las ik Ik zelf moet nog een tijdje wachten Maar heb gelukkig ook nergens last van , dat scheeld weer . Succes allemaal Groetjes Joyce
Ja dat ken ik heb ze ook in de kast en het roepen word al steeds harder en harder. Dus ik denk dat ik van de week mijn oordoppen maar in ga doen.
Dank jullie wel! En Joyce, ik kan inderdaad beter naakt rond gaan lopen i.pv. sexy kleding, dat maakt veel meer indruk, aan mijn man is sexy kleding alleen besteed als hij er eerst de hele avond tegen mag kijken als we uitgaan o.i.d. Als we thuis zijn en ik trek zoiets aan, dan is het al bijna weer uit voor ik het aanheb.... Ik zal vanavond mijn best gaan doen! Marian