NOD april

Discussion in 'NOD forum' started by Molly, Mar 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nou, als het vandaag nog wat wordt gebeurt er een wonder! Komt mijn man net thuis om te eten, gaat hij ook gelijk weer omdat het werk niet af is gekomen! Nou ben ik dat wel gewend, dat gebeurt vaak, maar vandaag is het niet echt fijn! Hopen dat het geen nachtwerk wordt! :cry:

Marian

2. Niet meer actief

Marian, ik hoop voor je dat het nog wat wordt!!!! :D

Ik zelf weet het ook nog zo net niet hoor, ik voel me zwaar belabberd! Maar ik heb het idee dat of gister of vandaag mijn eitje gekomen is, dus wil ik toch nog wel even, voor de zekerheid!!! Maar goed, dan ben ik dit keer maar degene die onderop ligt! ;)

3. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    hihi :) heb je er meer dan 1 liggen oooo :confused: dat is dan nog moeilijker hihi

Nou hou vol he :(:

Ik weet ook niet of ik het tot vrijdag haal, maar ja het is ook zonde voor de test als hij negetief zegt omdat het eigenlijk tevroeg is ;)
    Ik wacht wel gewoon ;)

Liefs Manon.

4. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo meiden hoe is het hier!!
    Met mij gaat het wel iets beter na die nachtmerrie van de afgelopen 2 dagen,echt onvoorstelbaar hoe je je kan vergissen en je lichaam een loopje met je neemt :) :(

Velen van jullie zijn aan het wachten dus ik wens jullie allemaal heel veel succes en dat er maar heel veel streepjes tevoorschijn mogen komen :D

DUIM DUIM DUIM
    Dikke knuffel van mij xxx

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Palmie,
    Kan me voorstellen dat je behoorlijk in de war was van je eigen lijf.
    Ik ben vanmorgen precies op tijd ongesteld geworden. Voel me eigenlijk na mijn pest bui van gister weer ok, ben wel moe.
    Ik heb geen last van buikpijn, af en toe een krampje dus dat is ook wel lekker...

Ik blijf lekker hier hangen al heb ik 2/3 mei mij NOD, mag toch wel he meiden?

groetjes

6. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ja Palmie ik vind het erg rot voor je :)
    Maar je bent niet alleen he :)

Natasja ik ben blij dat je je weer een beetje goed voel ;)

Liefs Manon.

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Tuurlijk wel, lekker gezellig maken we het !!

8. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Super meiden,samen staan we sterk :) :)
    Zag het ff niet meer zitten maarrrr...

ALL FOR ONE AND ONE FOR ALL :)

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
  10. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Zo willen we het horen Palmie :p

11. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Even een vraag meiden. Ik ben net van mijn ongi af. Was het vorige week dinsdagavond geworden, maar ik heb gewoon het gevoel dat mijn eisprong er al aan zit te komen.
    Steken in mijn liezen en nu al wat slijm verlies. Kan dit al zo vroeg?
    Ben nog maar een week bezig met temperaturen, dus daar kan ik het denk ik nog niet aan zien.... :(

12. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden ik wil het toch ook even toegeven :(
    Ik zit ook niet lekker in mijn vel vandaag :(: ik ben gewoon net als iedereen bang om weer teleur gesteld teworden :(

Ik ben nu echt een beetje sago :( ik kan niks hebben :)

Ik weet het dit is pas mijn 5de ronde maar toch vind ik het niet leuk :)

Zo nou heb ik even gezeurd :(

Liefs Manon.

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou ik denk van niet hoor.. je hebt gewoon last van naweeen van je ongi.

14. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Naweeen... :D denk het eigenlijk ook wel...
    Wij vrouwen hebben het eigenlijk maar zwaar he.. ;)

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahahha naweeen hihihihi
    Ja ik heb dat zelf ook... nog buikpijn, beetje slijmverlies...maar heb nooit zo vroeg een ei!

16. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hoi Marretje,

Ik hoop dat je ej snel weer wat beter gaat voelen! En een keer onderop kan toch ook best ontspannend zijn? Laat die man van je maar lekker het werk doen!

Marian

17. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    **knippert met ogen**

**kijkt nog eens goed**

**vierkante bloeddoorlopen oogjes uitgewreven**

Het is toch echt waar! Ruim 20 pagina's bijgelezen! Pfew ik ga nog eens een weekendje weg!

Er is wel weer een hoop gebeurd hoor!
    Eerst maar even de vlag uithangen voor Hope en Molly....even zoeken waar heb ik hem... Ah gevonden! Hij hangt aan de gevel! GEFELICITEERD!! :D :D :D :D

Voor de dames bij wie het deze keer niet gelukt is.. heel vervelend voor jullie :cry: Ik leef met jullie mee en ik zal extra hard voor jullie gaan duimen dat de :evil: de volgende ronde wegblijven. En anders moeten we gewoon de plaatselijke magier inhuren om een duivelsuitdrijving te doen weg ermee!!

Wat ons weekendje betreft.. jammer dat het slecht weer was, maar we hebben wel lekker veel tijd in bed doorgebracht ;) :oops: , we hebben goed geoefend en het zwaard is geslepen en staat paraat!!
    Helaas heeft mijn mannetje nu een soort migraineachtige hoofdpijn. Hij is echt helemaal van de wereld, net nu het begint te tellen! :(
    Ik hoop dat hij snel weer beter is, ik kan het niet aanzien dat hij zoveel pijn heeft en ik hoor mijn eitje al zachtjes fluisteren. Over een paar daagjes wordt er een feestje gebouwd in mijn eileider en dan moet de eregast wel aanwezig zijn natuurlijk!!!!

Ooievaar ik zag dat jij ook weer aan de slag kunt! Heel veel succes ermee! En wat jij had, daar had ik ook last van na m'n ongi afgelopen keer, maar dat was niet mijn ei. Zou wel de kortste cyclus uit de geschiedenis van de mensheid zijn denk ik, toch?

Ik ben van plan goed bij te blijven nu hoor, zoveel pagina's bijlezen overkomt me niet nog eens!

Ik hou er nu echt mee op anders hebben jullie straks ook vierkante oogjes ;)

Groetjes!

18. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hélalalalaa !!! Jij ook nt opgeven hoor !! Ik sleur je door die 6 dagjes... posi blijven tot er iets te zien valt !!! En nadien gaan we er weer met z'n allen voor maar hopelijk hoef je nt meer in het meitopicje te zijn !! Moed houden hoor !

19. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Kop op Manon! Ik weet dat het frustrerend is, maar we moeten volhouden!
    Zoals mijn gyn zegt: De enige manier om zwanger te worden is gewoon proberen zwanger te worden... :confused: Ja ik weet het, niet echt een intelligente opmerking he! Ik moet er altijd een beetje van lachen als ik er aan denk..

20. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ja Stientje ik weet het wel maar om je heen zie je nu ook meer zwangere.
    Ik kan er niks aan doen ik ben gewoon een beetje sago :(

Dankje Stientje ;) je heb gelijk :) er is nog niks tezien, nou ja mijn temp is heel erg gezakt :( ik denk dat ik daarom zo'n rot bui heb :(:

Als hij morgen weer om hoog gaat zal ik mijn beter voelen ;)

bedankt voor de steun ;)

Ja zal ik doen Harley thanks ;)

Liefs Manon.

Share This Page