Harley leuk dat je er weer bent! Enne Manon pas op he....ik kom zo naar je toe hoor...en dan zul je wat beleven :x Kop op meid,weet natuurlijk heel goed hoe je je voelt en snap het ook volledig maar net wat Stientje ook al zei,niet opgeven hoor en als het dit keer niet raak is ga je gewoon 1 dag lekker zitten janken en dan ga je weer kijken hier op het forum want hier zitten wij allemaal om je weer op te fleuren,zekers weten
Ja een dag ff janken en je bent weer als nieuw!! hihihihi Kop op manonnie!! ik ben er ook weer bovenop!
Nou Manon ik steek gewoon het lontje aan je temp weer even aan !! En morgen schiet die gewoon de schaaltjes op je ei !!
Pff heb wel erg pijnlijke oogjes. Ik ga maar lekker slapen, dan ben ik goed uitgerust voor morgen, hopelijk kan er dan weer hard geklust worden! Mijn zwaard heeft er erg veel zin in! Weltrusten musketiers!
meneer de uil... oogjes dicht en snaveltjes toe slaap lekker! Zie je wel ik ben echt aan slaap toe, ik ga hallucineren! Ben nu echt weg! Tot morgen!
Thanks meiden Ja het komt ook gewoon omdat mijn zoontje zo ziek is geweest ik ben gewoon even op En dan die spanning er bij , dat het bijna mijn nod is Maar het gaat al weer hoor. Ik moet ook niet zeiken dit is ook de eerste keer dat ik me zo voel pffff. Oke ONE FOR ALL AND ALL FOR ONE Lieve meiden Liefs Manon.
Goedenavond meiden Ik ben ook weer even van de partij @Natas , tuurlijk mag jij nog even lekker hier blijven hangen Gezellig juist @Manon , niet de moed laten zakken hoor Tegen de tijd dat de bij jou moeten komen , gooien we met zn alle onze zwaarden voor je in de strijd Tegen zoveel zwaarden zullen ze toch zeker niet opkunnen : Ze bedenken zich wel 10x voor ze bij jou langs komen @Harley , welcome back Tja , 20 pagina`s is niets hier he Vanmorgen riep ik nog dat ik helemaal nergens last van had . Maar vanaaf ineens ongi krampen Tis volgens mij nog geen innestel tijd , dus daar kan het niet aan liggen helaas . Hoe wel mn eitje wel weer vroeger was . Nou ja , we zien het wel weer . Heb mn zwaard geslepen en geolied , dus er kan gewoon niets mis gaan . En als we gestreden hebben voor Manon , dan ga ik hem extra goed slijpen en olieen en verzorgen Dan alleen nog maar hopen dat mn zwaard als winnaar uit de strijd komt Groetjes Joyce
Kom op Meiden, samen staan we sterk!!! We houden toch wel goede moed He??? Al heb ik natuurlijk ook mijn ups en downs en wordt je heen en weer geslingerd tussen allerlei gevoelens van teleurstelling en boosheid. Daarom is dit forum zo top, dat je alles kan delen en elkaar kan steunen!! Dus bij deze...
Dankje Joyce ik zal het niet meer doen Hihi dankje meiden voel me al weer beter Liefs Manon. Ps. ik heb het ook steets erg koud : ik heb zelf de kachel weer aan gezet.