NOD april

Discussion in 'NOD forum' started by Molly, Mar 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Meiden houd moed(doe ik ook ;) )en trusten voor strakkies :)

Tot gauw :D

2. Molly

Molly Fanatiek lid

Dec 4, 2005
    1,456
    0
    0
    Kop op musketiers, even volhouden nog! Ik denk aan jullie!

3. Anka

Anka Lid

Mar 25, 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    Halloo Dames ! :)
    Alles goed met ieders? :(:
    Komt Anka weer met n technische vraag :rolleyes: .. hahah
    Tepelhof... ik zie veel van dit soort syptomen van begin van zwangerschap, maar is het niet zo dat deze er altijd wel komen rondom menstruatie tijd?? Ik ben niet zwanger :(((( maar heb wel steeds meer van die bobbeltjes rondom tepelhof en erop ...
    Ook vroeg ik me af of een menstarutie van drie dagen normaal is?
    Nou ik reken op jullie wijsheid hahahaha ;)
    Fijn hoor van die ervaren vrouwen!! Aan wie ik mijn vragen kwijt kan! Jullie zouden zomaar een vraag en antwoord burooootje kennen beginen!
    Enne.. dit musketiershap, zijn hier kosten aan verbonden? En waar kan ik me inschrijven? :)

4. Niet meer actief

ola anka!!!

Ik weet dat ik zelf wel "last" heb gehad van meer bobbeltjes heb gehad vlak voor mijn menstruatie. Ook daarna wel, maar minder. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat ik er nu meer op let dan voordat we het "probeerden".

En een menstruatie van drie dagen. Ik heb afgelopen keer ook maar drie dagen gemenstrueerd. En ik kan me nog herinneren van voor ik de pil slikte (ja ja, wel diep graven in mijn geheugen), dat ik ook regelmatig korter menstrueerde. Dus volgens mij is er niks raars met je hoor! Nou ja, in ieder geval niet qua menstruatie hihi, geintje meissie!

Nou, ik ga naar mn bedje toe, truste en tot morgen weer!!!!!!

5. Anka

Anka Lid

Mar 25, 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    Hahah Niets raars met me?? Hahah het is maar goed dat dit een online forum is en we anoniem zijn want in mijn omgeving zijn de meningen er over verdeeld of er niets raars met me is HAhahahaha
    Nou slaaap lekker ;)
    Ciaooo

6. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedemorgen!

Zijn de dames allemaal aan het werk? Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek, tweede ronde....spannend!!!

Het is me trouwens toch nog gelukt gisteravond/nacht, ik hoop dat we op tijd waren voor mijn ei, want ik voelde weer vanalles gisteravond. Ik heb het nooit eerder geveold dus het zal wel weer een trucje van mijn lichaam zijn. Laten we daar maar vanuit gaan en gewoon de komende dagen er weer tegenaan! ;)

Groetjes,
    Marian

7. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    He marian79, spannend succes vanmiddag.

8. kaily122

kaily122 Bekend lid

Mar 3, 2006
    581
    0
    0
    succes vanmiddag!

9. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    succes vanmiddag met je sollicitatie!
    ben dus niet de enige die van alles voelt! het zijn geen duidelijke zwangerschapskwaaltjes maar voel me duidelijk anders dan anders! waarschijnlijk heeft het te maken met clomid enzo maar voor mijn eisprong had ik niets in de gaten en nu mijn ei is geweest blijft mijn buik raar doen. of het is natuurlijk weer iets dat ik wil voelen en dat het duidelijk tussen mijn oren zit, wil niet te positief blijven! volgende week weet ik weer meer.

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    ik hoop voor allemaal hier dat er weer zwangeren bij komen.
    zelf moet ik tot volgende week woensdag wachten dan is mijn nod.
    groetjes

11. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    IK BEN AANGENOMEN!!!!!!!

Ik ben helemaal blij.....

Marian

12. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Wat goed !!!! gefeliciteerd :D :D :D

13. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Net mijn moeder op bezoek gehad. Ik heb haar na een jaar eindelijk maar eens verteld dat ik gestopt ben met de pil. Ik durfde eerder niet zo goed omdat ik veel te bang was dat ze er te vaak naar zou vragen....

Maar goed, ik wilde haar toch een beetje goed nieuws geven, want ze had me net verteld dat het heel erg slecht gaat met mijn oma (haar moeder).

Bijna een jaar geleden is mijn opa overleden en sindsdien gaat het steeds slechter met mijn oma. Ze ligt nu alleen nog maar op bed en is niet meer aanspreekbaar. Het kan nog heel lang duren maar kan ook zo afgelopen zijn. Mijn ouders gaan volgende week een weekje naar Portugal, dus moest mijn moeder mij vertellen wat er allemaal moet gebeuren als ze wel volgende week overlijd. Dat was allemaal zo emo dat ik het niet kon laten om haar ook een lichtpuntje te geven.

Ze was heel blij voor ons dat we het willen proberen en kon zelfs weer een beetje lachen!

Marian

14. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Micha ;) voel jij al iets :(: ik heb alleen pijn in mijn (.)(.)en ze zijn een maatje groter :confused: maar ja dat heb ik ook als ik ongi krijg :(

Maar ik heb wel trek in lekker dingen :confused: nu net ging ik spagettie maken , maar daar had ik dus geen trek in dus ik heb ook pannekoeken staan bakken hihi

Ik ben benieuwd of jij al iets merk :(:

Gefeliciteerd Marian :p

Liefs Manon.

15. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    een spannende maand voor ons allemaal, wat een boel namen in de kalender... hopelijk veel afvallers voor NOD mei!

@ Marian79 - ik herken je twijfel om het aan je moeder te vertellen. Ben zelf nog maar net gestopt, maar twijfel er toch over om het haar te vertellen. Wil niet dat ik straks iedere maand de vraag krijg of het al raak is...
    Wel een naar verhaal van je oma, sterkte hiermee!

16. kaily122

kaily122 Bekend lid

Mar 3, 2006
    581
    0
    0
    marian79, waar zal ik mee beginnen.
    allereerst veel sterkte met je oma!
    Kan me goed voorstellen dat je je moeder een lichtpuntje wilde
    geven.
    Maar toch ook proficiat met je nieuwe baan!

Aan alle anderen, want inderdaad de kalender staat aardig vol,
    heel veel succes gewenst.

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend meiden hoe gaat het nu met jullie?
    Voor mij nog precies een weekje. Ben behoorlijk grieperig (knallende hoofdpijn) en kan wel hele dag slapen. Hoop dat de griep niet echt doorzet wil wel blijven werken.

18. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    jee Rachel, hopelijk knap je snel op. Moet zelf ook nog een week wachten (NOD 11 april), maar verwacht niets. Tenminste voel me niet heel anders (nu hoeft dit natuurlijk ook niet, maar heb niet het gevoel/instinct/idee)
    Zie dat het voor jou (ook) de eerste ronde is... spannend he...

19. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Marjan , sterkte met je oma .
    En natuurlijk ook gefeliciteerd met je nieuwe baan .

Voor de rest wens ik iedereen sterkte met wachten en succes met testen ;)

Groetjes Joyce

20. kaily122

kaily122 Bekend lid

Mar 3, 2006
    581
    0
    0
    Zo aan het begin van een cyclus heb ik echt het idee dat het
    wachten toch wel erg lang duurt allemaal.
    Daar baal ik wel van, maar gelukkig kan ik hier op het forum
    vast met iedereen meeleven die nu vlak voor zijn nod zit!!
    Succes meiden!!

Share This Page