Marian heel veel sterkte met je oma en gefeliciteerd met je nieuwe baan! Meiden tis hier wel spannend zeg,zet hem op he allemaal,en dat we jullie maar snel mogen feliciteren
nou ik heb dus al zeurende rug pijn pfffff wat naar je benen uitstraald Nog niet zo erg maar het zit er wel
Ja meiden dat heb ik normaal 2 dagen voor dat ik het word en als ik naar mijn lichaam luisterd ben ik het over 2 dagen Maar ik geeft de moet nog niet op zo lang mijn temp om hoog blijf gaan is er toch niks aan de hand : Tja maak dat de kat wijs meiden ik word het gewoon hoor Maar geeft niet tijd zat Liefs manon.
veel zwangerschapssym. komen overeen met ong.sym... het kan nog alle kanten opgaan. gewoon moed houden en na het weekend weet je meer!
Ja is ook wel zo ik wou eigenlijk op mijn verjaardag een testje doen 7 april, want ik had er nog 1 liggen. Die doe ik wel gewoon een vrijdag ik hoop alleen niet dat hij me hele dag verpest Nou ja we zien wel Liefs Manon.
Bedankt voor jullie felicitaties en "sterktewensen". Het doet me goed dat ik hier mijn verhaal kwijt kan ook al gaat het niet altijd over klussen en zwanger worden! Marian
dat zou wel een heel leuk cadeautje voor jezelf zijn. laat je het dan wel vrijdag gelijk weten? (denk dat ik het antwoord wel weet )
Tuurlijk laat ik het weten hihi als jij het weet mag ik het ook weten : Nee ik denk niet dat die een goede symtoom is : die hoor denk ik bij die slechte hihi
Ik krijg het een beetje spaans benauwd Me maansteen is afgevallen , maar zowel het hangertje van de steen als het touwtje zijn nog heel Het touwtje hangt zelfs nog helemaal dicht aan mn nek En het erge is dat ik nu van alles voel en er juist minder mee bezig wilde zijn . Ow , ik hoop dat de steen zn werk heeft gedaan Groetjes Joyce
hihi.... bedoelde trouwens niet dat ik het weet (zou wat zijn, kon ik hier heel veel meiden helpen), maar bedoelde meer dat ik wel dacht dat je het ons zou laten weten of je test positief is duimen draaien op volle toeren (op volle toeren... heb gelijk dat liedje in mijn hoofd)
Apart hoor die maanstenen! Ik hoop ook voor je dat hij zijn werk heeft gedaan! Duimpjes draaien..... Marian
hihi o...ja tuurlijk vrijdag ochten zit ik altijd gelijk aan de pc Nee ik dacht al we hebben hier een helerziende dat is mooi hihi Maar dat was dus niet zo hihi lol We zien het wel een vrijdag toch Joyce o wat eng ik heb het al eens eerder hier gehoort : O ik ben wel benieuwd voor je, maar is het dan niet tevroeg nu : Maarja wel raar natuurlijk : Liefs manon.
Dank je Palmie , hoop dat ie zn goede werk heeft gedaan . Manon , ik vind het ook eng Te vroeg is het niet , heb vandaag mn innestelingsdag . Heb namelijk mn eitje dag te vroeg gehad Wel frappant dat ie dan precies vandaag afvalt Groetjes Joyce
Ja Joyce dat moet wel een voorteken zijn OOOOO...spannend je maak me nu wel erg nieuwschierig hoor Nou afwachten maar meer kunnen we toch niet doen Liefs Manon.
spannend hoor allemaal. ben net op kraamvisite geweest, vriendin van me is vanmorgen bevallen van een heeeeeeeeeel mooi meisje, wat een droppie zeg! IK WIL OOK!!! geweldig om mijn vriend te zien zitten met dat hummeltje in zijn armen, dat gaat wel goed komen, haha!
Hey Musketiers, hoe is het hier? Heb niet de kans gehad om alles door te lezen, maar luktie nog een beetje? Ik mis jullie wel, het decembermama`s topic is wel gezellig maar lang niet zo druk als bij jullie. Dus ik stel voor: komop naar het decembermama`s topic. Ik wens jullie allemaal veel succes met klussen, testen, duimen, enz. En dames zwaarden in de strijd!!!! Liefs Hope
Lief dat je aan ons denkt Hope! En we doen allemaal ons uiterste best om met je mee te gaan naar het dec.topic!! Alhoewel ik nu alleen nog maar kan afwachten....zie topic; ik baal als een stekker..