Gezellig! Na lang wachten is de groep bijna weer compleet! Mooi is dat he, als je elkaar op straat tegen zou komen, zou je elkaar niet kennen en hier ken je toch elkaars grootste geheim! En Lieke, je blijft niet over hoor, we worden allemaal binnen nu en 3 maanden zwanger, dat verdienen we wel vind ik!
Mooi gezegt hoor Molly, nee ik hoop niet dat ik alleen overblijf ..... en inderdaad als we allemaal binnen afzienbare tijd gaan zwangeren is het misschien leuk om in 2007 ergens een babyreunietje op te zetten.... komen we allemaal bij elkaar met de kids. ahhahah.
Ga ik helemaal in mee !!! Nu wachten we toch wel al lang genoeg hé ... En Lieke dat zou nog es leuk zijn allemaal samen met onze baby's op stap !!! Hihi het maakt me nu zelfs al nt meer uit dat ik ze binnenkort op bezoek krijg die is te gezellig !!
Das een leuk idee Lieke! Tegen die tijd lachen we er waarschijnlijk om dat we er zo mee bezig waren en bang waren dat het allemaal niet zou lukken..
Goedemorgen dames Zijn er al inschrijvings formulieren voor die meeting : En waar vind ik die dan : Doe ik ook gezellig mee , alleen ik neem wel wat meer kiddies mee dan alleen mn baby dan hoor Mn twee oudste kunnen dan natuurlijk niet achterblijven Oh , ik hoop echt dat het voor ons allemaal deze maand gaat lukken Mwuah , we maken dr weer een gezellige boel van hier Groetjes Joyce
hoi meiden mijn NOD is 12 april, hoop dan toch echt dat die rot weg blijven, maarja dat heb je helaas niet in de hand. Ik wens iedereen weer een vruchtbare maand toe. groetjes patricia
wat kan een lichaam toch raar doen! ik heb woensdag mijn ongi gekregen....1 dag rood bloed toen 1 dag niks toen bruin/rood en weer 2 dagen niks en vandaag weer rood bloed! maarja ik mag niet klagen want ik was naar 9 dagen overtijd voor de 1e keer ongi na het stoppen van de pil.....ben benieuwd wat april ons gaat brengen!
Wel leuk zon'meeting maar we komen wel allemaal uit een andere plaats Dus als je geen auto heb, en dan met je baby op je schouders gaan reizen Ja zelf zou ik dat niet doen Maar het is wel een leuk idee natuurlijk Liefs Manon.
Hey allemaal, Ik had ff een vraagje,maar wilde niet gelijk een nieuw topic openen dus misschien kan iemand me hier ff een hart onder de riem steken? Dit zijn mijn dagen aan de hand van de cycles banner: 12/03/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 21/03/06 Een beetje vruchtbaar 22/03/06 Vruchtbaar 23/03/06 Erg vruchtbaar 24/03/06 Eisprong 29/03/06 Innesteldag 07/04/06 Vanaf hier kun je testen Nu gaat mijn vriend volgende week zondag morgen weer weg voor zijn werk voor 2 weekjes :x ,wat denken jullie,heb ik een kans voor deze maand? Liefs Palmie
Hoi Palmie Gelukkig zit je eisprong nog voor een zondag dus wens ik je heel veel succes en plezier van de week want waarom zou je deze maand je kans mislopen. Liefs Fleur
Denk het wel toch, zelfs al je eisprong 2 dagen opschuift naar dinsdag vb.. ben je toch zeker de 2dagen voor je eisprong ook nog vruchtbaar ! Dus denk dat je kans nt verkeken is hoor meid !