NOD april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molly, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik word er gek van.
    ben misselijk en geen idee wat ik moet doen.
    heb ik nou dorst of niet, heb ik honger of niet. :(
    ik ga nu een tosti eten kijken of dat helpt

2. Niet meer actief

Marian, sterkte toegewenst! En lief, dat je het toch tegen je moeder verteld hebt! En natuurlijk gefeliciteerd met je baan!!!!

Hier weer een baaaaaaldag! Ik ben aan het minderen met medicijnen, met de bedoeling er over een week of 3 helemaal vanaf te zijn. Maar daardoor ben ik constant onwijs duizelig, voel me echt baaaaahhhh!!!!

Maar goed, gaat vast wel weer over!

Even een vraagje voor de maansteendragers, hebben jullie m allemaal aan een ketting hangen? Behalve Joyce natuurlijk, die hangt niet meer haha! Ik vind het namelijk niet zo heel mooi staan en wil 'm ergens anders kwijt, maar ik weet eigenlijk niet waar...

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    bij mij hangt ie idd aan een ketting, maar stop 'm wel vaak in m'n trui. mijn schoonmoeder vroeg namelijk laatst wat die steen betekend!! euhm ja, wat moest ik daarop zeggen?! hebben het de dag erna wel verteld, want ja wat moeten wij nou eigenlijk ook steeds op het ziekenhuis doen? haha! was even schrikken voor haar, want nee, wij zijn (nog) niet getrouwd, gelukkig duurde dat niet lang want gister was ze helemaal blij met het idee dat ze oma gaat worden!

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ik heb de mijne niet aan een ketting hangen,gewoon aan een touwtje.(die waar je zelf juwelen mee kunt maken)Had geen kettinkje in huis en wou 'm direct omhangen haha :p

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Is voor mij inderdaad 1e ronde, in oktober al met de pil gestopt dat wel.
    Voel me helemaal niet anders, alleen beetje misselijk s'morgens als ik nog niet heb gegeten maar dat heb ik wel vaker, zodra ik eet is het over.
    Kan nog alle kanten op maar ga er niet vanuit dat het nu al raak zou zijn.
    Ik wacht tot 14 april, als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen (goede vrijdag :p )

6. liefmeisje

28 mrt 2006
    40
    0
    0
    haj, bij mij zijn de rode duiveltjes er door... voor ale die deze maand in spannig afwachten succes he ;) mijn nod dag is 1 mei.5e ronde

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff het is hier weer spannend voor enkele meiden. Wie weet krijgen we binnenkort goed nieuws. Liefmeisje voor jou balen en succes in mei!!

Karin

8. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    He manon,

Ik moet zeggen ik voel niet veel, beetje kramp zo nu en dan ik denk dat de ongi er gewoon aan zit te komen.
    Hoe voel jij je vandaag ??

9. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Moge meiden! Weer een dagje minder :)

10. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Nou gelukkig wel ja, hoe voel jij je IkenKleine ???

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden, het wordt hier voor sommigen weer spannend zie ik. Mijn duimen draaien voor jullie en voor degene die alweer naar mei gaan : heel veel geluk in de volgende ronde!

12. Niet meer actief

Balen, lief meisje!!!!!

13. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik ben zo misselijk nu. !!!!!

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jammer lief meisje !! Wil je heel veel moed toewensen om door te gaan naar de volgende ronde !
    Mmm Micha, dat zou misschien iets kn betekenen ? Gelukkig hoef je nt lang meer te wachten om het zeker te weten ! Succes !

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen lief meisje :cry: Maar heeeel veel suc6 in je nieuwe ronde!

De rest blijf ik volgen! Mijn duimen draaien op volle snelheid!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik heb vorige week mijn eisprong gehad en zaterdag na het vrijen verloor ik een klein beetje bloed, weet niet of iemand er ervaring mee heeft soms?
    Vandaag heb ik weer veel last van witvloed.
    Weet niet wat het lichaam is aan het doen maar moet nog wachten tot de 12e.
    heeft iemand hier daar ervaring mee soms?
    liefs

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Succes in de volgende ronde liefmeisje!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!!

Marian

18. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi musketiers!

Sorry dat ik gisteravond niet geweest ben, maar ik had het heel druk met duelleren! Jippie, mijn man had niet zoveel hoofdpijn dus ik heb 'm meteen uitgedaagd! (hij heeft voorhoofdholteontsteking arme man)
    Ik zit nu wel dicht bij m'n ei dus ik heb er een goed gevoel over deze ronde! Gisteren had ik een beetje krampjes dus misschien zelfs wel een vroeg ei!? Zou niet de eerste keer zijn.

Hopelijk kan ik hem vanavond weer tot een potje zwaardvechten verleiden :)

Ik heb het trouwens vrij snel al aan mijn moeder en zus verteld, dat we bezig waren. Ten eerste kon ik mijn mond niet houden en ten tweede heb ik nu 2 andere personen om tegen aan te zeuren over babyzaken, heeft mijn mannetje wat rust hihi. En nu heb ik jullie!!!!!! :D :D

Ik ben helemaal happy vandaag!

19. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Succes Harley!! Is wel fijn dat je er nu met je moeder ook over kan praten. Mijn moeder is ook de enige die het weet hoor.
    En jullie hier uiteraard!!! ;) :D

Mijn laatste ongi dag was trouwens zondag, maar ik heb nu al doorzichtig witterige slijmproppen :confused:
    Dan zal mijn ei deze keer wel erg vroeg zijn?

20. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    zo te horen gaat NL weer flink schudden vanavond ;)
    Zet hem op meiden!

Deel Deze Pagina