Is voor mij inderdaad 1e ronde, in oktober al met de pil gestopt dat wel. Voel me helemaal niet anders, alleen beetje misselijk s'morgens als ik nog niet heb gegeten maar dat heb ik wel vaker, zodra ik eet is het over. Kan nog alle kanten op maar ga er niet vanuit dat het nu al raak zou zijn. Ik wacht tot 14 april, als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen (goede vrijdag )
haj, bij mij zijn de rode duiveltjes er door... voor ale die deze maand in spannig afwachten succes he mijn nod dag is 1 mei.5e ronde
pff het is hier weer spannend voor enkele meiden. Wie weet krijgen we binnenkort goed nieuws. Liefmeisje voor jou balen en succes in mei!! Karin
He manon, Ik moet zeggen ik voel niet veel, beetje kramp zo nu en dan ik denk dat de ongi er gewoon aan zit te komen. Hoe voel jij je vandaag ??
Hoi meiden, het wordt hier voor sommigen weer spannend zie ik. Mijn duimen draaien voor jullie en voor degene die alweer naar mei gaan : heel veel geluk in de volgende ronde!
Jammer lief meisje !! Wil je heel veel moed toewensen om door te gaan naar de volgende ronde ! Mmm Micha, dat zou misschien iets kn betekenen ? Gelukkig hoef je nt lang meer te wachten om het zeker te weten ! Succes !
Balen lief meisje Maar heeeel veel suc6 in je nieuwe ronde! De rest blijf ik volgen! Mijn duimen draaien op volle snelheid!
ik heb vorige week mijn eisprong gehad en zaterdag na het vrijen verloor ik een klein beetje bloed, weet niet of iemand er ervaring mee heeft soms? Vandaag heb ik weer veel last van witvloed. Weet niet wat het lichaam is aan het doen maar moet nog wachten tot de 12e. heeft iemand hier daar ervaring mee soms? liefs
Hoi musketiers! Sorry dat ik gisteravond niet geweest ben, maar ik had het heel druk met duelleren! Jippie, mijn man had niet zoveel hoofdpijn dus ik heb 'm meteen uitgedaagd! (hij heeft voorhoofdholteontsteking arme man) Ik zit nu wel dicht bij m'n ei dus ik heb er een goed gevoel over deze ronde! Gisteren had ik een beetje krampjes dus misschien zelfs wel een vroeg ei!? Zou niet de eerste keer zijn. Hopelijk kan ik hem vanavond weer tot een potje zwaardvechten verleiden Ik heb het trouwens vrij snel al aan mijn moeder en zus verteld, dat we bezig waren. Ten eerste kon ik mijn mond niet houden en ten tweede heb ik nu 2 andere personen om tegen aan te zeuren over babyzaken, heeft mijn mannetje wat rust hihi. En nu heb ik jullie!!!!!! Ik ben helemaal happy vandaag!
Succes Harley!! Is wel fijn dat je er nu met je moeder ook over kan praten. Mijn moeder is ook de enige die het weet hoor. En jullie hier uiteraard!!! Mijn laatste ongi dag was trouwens zondag, maar ik heb nu al doorzichtig witterige slijmproppen Dan zal mijn ei deze keer wel erg vroeg zijn?
Hoi Micha Nu alleen mijn (.)(.) doen pijn maar dat heb ik elke maand als ik het moet worden En ik heb (stom van mijn) van middag een testje gedaan Ik kon hem niet meer laten liggen Ik denk als ik hem op mijn verjaardag zou doen zou hij misschien mijn verjaardag wel verpesten Want de test zei negatief oke ik heb 4 dagen tevroeg getest Maar je hoort zo vaak dat er meiden posi testen een paar dagen voor hun nod Maar ja mijn temp is nu 37.0 dus ik dacht het kan wel eens raak zijn nu. Nou moet ik als nog afwachten wat er gaat gebeuren : Micha die krampen zijn ook dacht ik symtomen En je was ook misselijk, nou spannend hoor Duim voor je ook voor de andere meiden hoor Liefs Manon.
Het kan wel hoor,ik heb gelezen dat,afhankelijk van je cyclus,vlak na de menstrutie al vruchtbaar kunt zijn dus wie weet.... Musketiertjes ik ben een beetje moe van al het zwaardvechten haha Maar ik denk nog niet dat m'n eitje echt is geweest dus we moeten nog effe doorgaan Liefmeisje,da's echt BALEN!Veel sterkte met je ongi meid! Grts Lucia xxxxxxxxxx
He manon, Ik had dat ook vorige maand dat ik onderhand iedere dag teste nog voor mijn NOD. Wel spannend hoor allemaal ze roepen ook steeds harder en harder moet ik zeggen ( de testen dan he ) Ga je het nu nog een keer op je verjaadag proberen ?? Ik ga nog steeds proberen om zo lang mogelijk te wachten. maar het is best moeilijk allemaal. Ik ga echt superhard voor je duimen en natuurljk ook voor de rest. Succes allemaal Liefs M Harley het is zeker fijn dat je moeder het nu weet, Mijn moeder en mijn zus weten ook dat we bezig zijn, het is gewoon fijn dat je lekker bij je mams je verhaal kan doen en dingen kan vragen.