vraagje, altijd had ik een cyclus van 28 dagen, maar deze maand dus 2, 3 dagen overtijd. Wat zouden jullie doen, van die 28 dagen uitgaan of van de laatste keer. maar dus wel echt noooooooiiiit overtijd geweest als dus de vorige keer??
Mmm als ik naar mezelf kijk tel ik altijd tot het max vd dagen... ik stel me cyclus in volgens het aantal cyclusdagen vd laatste ronde ..
Micha hihi die test van mijn schreeuwde gewoon hihi Ja wel zonde van die test maarja : Tja ik heb dus nu ook geen 1 klacht meer ja oke mijn (.)(.) meer niet : En ik had trouwens 5 dagen eerder getest, dus zal ik nog kans hebben : Liefs Manon.
he Manon, tuurlijk heb je nog een kans, je heb gewoon te vroeg getest. ja, het is niet alleen zonde van de testen maar je heb ook elke keer een terleursteling. Ik loop nu ook al met de gedachten ron dat ik morgen ga testen, ik probeer van niet, maar goed je weet maar nooit. Ik ga ff lekker in bad met een goed boek. Mischien tot later.
Hoi hoi!! Ik meld mij ook weer effe. vanavond gaan we er weer voor!! Nou dan weten jullie wel hoe laat het is denk ik he!! Ik heb al steekjes onderin de buik. Of dat een eitje is zou ik niet weten maar wat ik wel weet is dat er geklust wordt !!Hihihihi. Ik ga vol goede moed de nieuwe ronde in. En wil niet te veel meer stilstaan bij de vorige.....
Hey Palmie, ik zie dat jij al weer in een nieuwe ronde zit...snik jammer hoor. Maar misschien hebben we wel een paasei meisje!! en dan komt de paashaas op bezoek enuh dan JAAAAAAAAAAA!! Ooh palmie ik hoop het zo he! Dat zou toch heel mooi zijn. Nou we gaan gewoon aan de klus hoor.. gisteren ook geklusd..en vanavond weer. Kan ons het schelen. Misschien wel een ei, je weet het niet he dus ik neem geen risico. TOEDELOE!!
Ja ik hoop heel erg met je mee,ga deze keer heel intensief bezig met mijn ovulatietestjes en dan maar hopen dat mijn vriend er wel is als mijn paasei komt In ieder geval heel veel succes,het gaat je vast en zeker nog een keer lukken,wedden :
Hihi grappig die van mij ook,internationaal dus elke keer heel onzeker of ie er wel of niet zal zijn en dat maakt het ook zo sh#t,maar ja eens zal ik wel een keer geluk hebben
Micha dat lijk me ook wel lekker , lekker in bad met een goed boek. Effe helemaal niks doen ohh maaja wij hebben geen bad hihi Ik zei toen nee ik wil geen bad in mijn bad kamer want dan kan ik niks meer kwijt ik heb er een beetje spijt van Palmie en Moniekje ik hoop het ook voor jullie dat jullie snel op die wolk zitten het duurt allemaal zo lang he Nou hou vol meiden ik duim voor jullie Liefs Manon.
HIHIHIHI. Palmie dat is echt wel grappig he. Die van mij ook maar zit toch ook veel in het binnenland en de laatste weken gelukkig toch veel in de buurt. Gisteren thuis en vanavond ook weer. Maar soms komt het zo uit dat hij wel de hele week (ma-vrij) weg is. Dat is shit natuurlijk als je net je eitje hebt. Ik ga extra voor je duimen Palmie!!!
tja niet raak dus ik heb denk ik teweinig geklust, ik zei het toen wel dat ik om de dag ging klussen maar toen ik dacht dat mijn eitje al was geweest hebben we het niet meer gedaan Ook van wegen mijn zoontje die zo ziek was, toen had ik ook geen zin want je zit toch niet lekker in je vel als je kindje ziek is toch Dus ik heb rond de 12 de mijn eitje gehad dacht ik en mijn temp klopte ook nog Maar de 17 kan dus ook nog : want hij gaart daar ook omhoog maar we hebben toen niet meer geklust En ik vermoet dat hij inderdaad op de 17 de is geweest Ik baal zo, ik heb vandaag getest en hij zei nega, maar ja het kan natuurlijk ook te vroeg zijn. ahh ik weet het gewoon niet meer, ik ben het zat Ik moest toen 10 maanden op mijn zoontje wachten en ik heb gewoon het gevoel dat ik nu weer zo lang moet wachten tot het een keer raak is pfffff Sorry Palmie even mopperen Liefs Manon.
Geeft niks Manon,klagen en mopperen doen we allemaal Het hoort erbij helaas maar het komt vast wel goed joh,is het deze keer niet dan wel een volgende keer,je weet in ieder geval dat je wel zwanger kunt raken toch : Heel veel succes en ik duim voor je hoor
Goedenavond meiden Ik ben moeeeeeeeeeeeeee pf En de hele dag al loop ik af en aan naar de wc Ik hoop niet dat ik een blaas ontsteking ga krijgen . Heb nog geen branderig gevoel , maar wat niet is kan helaas nog komen Nou ja , hopen maar dat het dat niet is . Groetjes Joyce