Ja, Palmie dat wel bedank meiden Joyce ik hoop het ook niet voor je heb je misschien meer gedronken dan normaal : dat heb ik wel als ik meer drink moet ik vaker naar de w.c. Even in de gaten houden maar Liefs Manon.
Wauw dan is ie deze keer echt vroeg mijn eisprong. Mijn liezen zijn ook wat gevoelig. We zijn al vanaf dat ik niet meer ongi ben aan het klussen, dus het moet nu gewoon raak zijn...
Hoi Manon Nee , ik heb niet meer gedronken als normaal . Snap het ook niet helemaal . Er is natuurlijk nog wel een verklaring voor , maar daar durf ik niet op te hopen Hoop in elk geval niet dat het een blaas ontsteking word . groetjes Joyce
hey musketiers, kom weer even snel kijken hoe het hier gaat met jullie!! heb weer veel te lezen zeg! @manon, ben je al ongi dan meid?, ik kan het nu even niet helemaal volgen @Palmie en Moniekje, ik duim voor jullie meiden, ik hoop dat het nu jullie ronde wordt hoor! @liefmeisje, balen meid,hopelijk meer geluk voor je in de volgende ronde. @ooievaar, ik zou ook nog even blijven klussen hoor! ik had ook vlak na m'n ongi doorzichtig slijm maar heb dat nu weer gehad, ik heb volgens FF m'n ei nog niet gehad maar zit er nu wel heel erg dicht tegenaan, heb vandaag erg veel ovulatiepijn gehad. mijn duimen draaien voor je meid!! ik hoop dat ik niemand vergeten ben iedereen die snel kan testen heel veel succes en aan alle andere nog veel klusplezier
Hallooo Dames! ..pffff ben ook gebrokeeen ( op zn geer en goors) Ben blij dat er nachten bestaan die de nieuwe dagen inluiden! Anka wat n diep gelul.. hahah *** op het werk! Afijn.. even jullie mening: Ik ga rond me NOD op reis.. zakenreisje ... Stel( stel stel stel haha) : Ik ben zwanger.. zou ik dit vertellen aan de telefoon ( ik kom op dat moment na 9 dagen thuis) of moet ik even een leugentje doen op best wil en bij thuis komst vertellen?? Ik weet het niet zooo goed! X Anka
ik zou voor het laatste kiezen als ik het zou trekken, hahaha maar hij moet wel de eerste zijn die het hoort natuurlijk!!
Hahah Ja precies.. Dat vraag ik me dus af of ik dat ga trekken... En zou me zelf wel heel kort noten houden om mijn colleg/vriendin niet te overschreeuwen met een dergelijk nieuwtje hahaha X Anka
Hoi meiden, Ik ben er ook nog Heb het even super druk, 2 avonden ouderavond gehad en ben met de laatste voorbereidingen bezig voor de schoolreis die we maandag t/m donderdag gaan maken naar Engeland, wat me nog veel tijd kost elke keer! Ik denk wel aan jullie! groetjes
Wow spannende vooruitzicht !! We mogen je gelukkig tot zondag nog ff hier houden en daarna veel plezier maken hoor ! En uitgebreid verslag uitbrengen nadien natuurlijk !
ik ben er nu ook maar weinig Natas, heb het erg druk met mijn zieke kindje, verbouwen, werken, volgen van een training etc. een fijn schoolreisje meis, en op tijd terug komen voor je ei he!! dat ging nu toch lukken?
Oef Anka, dat is wel moeilijk! Als je het trekt, zou ik het niet over de telefoon doen, het is toch wel heel leuk om zn gezicht te zien als je het vertelt natuurlijk. En een dikke knuffel te krijgen! Sterkte als het echt zo is!!!!!
Hoi dames! Manon...wat balen dat je er geen goed gevoel over hebt. Maar ik blijf nog ff stug duimen!! Welke ronde is dit ook alweer voor je? Heb je bij de eerste wel elke maand veel geklust, of hetzelfde als nu. Veel suc6 met die laatste rot wachtdagen! Moniekje; super dat jullie er alweer helemaal voor gaan. Ik duim op goed nieuws!! Hoop dat je mannetje er is als het nodig is. Palmie, ook voor jou duim ik dat je ventje thuis is op het goede moment! Veel suc6 alvast! Anka; ik zou ook proberen te wachten. Zoiets speciaals zou ik niet via de telefoon willen mededelen. Suc6! Hoop voor je dat het raak is! Neeltje en Ooievaar; veel klusplezier. Ik duim dat het dit keer goed gaat! Natas; alvast veel plezier met je schoolreis;dat zijn de voorbereidingen vast waard! En denk erom; op tijd terug voor je ei he! Stien...samen wachten maar weer. Hoop dat ons geduld snel beloond wordt! Joyce; ik hoop dat je kwaaltjes een hele leuke oorzaak hebben! Ik blijf voor je duimen. En voor de rest die ik vergeten ben duim ik uiteraard ook mee!!
Dames ik doe ff alles in 1 keer,ik ben niet zo goed als Elvira en kan niet alles onthouden(tja leeftijd he )maar allemaal heel erg veel succes gewenst En dank jullie wel for the support Ik ga slapen nu maar net als Natas denk ik aan jullie allemaal hoor,toi toi toi Dikke knuffel van mij
Truste! Enne Palmie; ik had gewoon even een helder moment hahaaha Ga ook zo mijn bedje in! Neem mijn hondje mee, anders ben ik ook maar zo alleen
Natas , fijne schoolreis volgende week Hihi , ik vind 1 ouder avond al erg ( als ouder dan , omdat mensen vragen stellen die ik niet wil beantwoorden - je hoeft niet te raden wat ) , laat staan 2 . Elvira , ik hoop het ook . Maar betwijfel het ten zeerste . Mn aders zijn wel heel goed zichtbaar , maar dat kan ook zijn omdat ik net onder de douche ( lekkerrrrr ) vandaan kom . En verder heb ik al wat bruinig achtige afscheiding Beetje vroeg nu 9 dagen voor Nod , maar oke . We zien het wel , bedankt voor het duimen En hoe is het verder met jou : Je wenst iedereen succes , duimt voor iedereen , maar laat niet weten hoe het met jou zit . Natuurlijk willen wij weten hoe het jou is vergaan vandaag Groetjes Joyce
Hihihi bedankt voor je belangstelling! Maar hier is nog weinig bijsonders loos hoor. Zoals je vast wel weet ben ik vanaf gisteren alleen thuis (12 dagen). Heb denk ik gisteren mijn ei gehad. Heb een paar flinke steken gevoelt, maar die waren vrij hoog...richting maag. Dus dat heeft niks te betekenen geloof ik...Verder hoop ik dat de zwemmers van mijn man dit keer een verblijfsvergunning hebben dit keer Ze hebben het 2 dagen moeten overleven als ik gisteren idd mijn ei heb gehad! Nou dat was het wel zo'n beetje...
Ja Joyce ik wilde dan nou net niet tegen je zeggen dat het ook een symtoom is omdat het misschien tevroeg voor was, maar ik weet natuurlijk niet wanneer je eitje is geweest Maar ik hou je wel in de gate hoor meid En niet tevergeten dat enge gedoe met die ketting : Ik duim voor je Neeltje hihi ik ben het nog niet maar ik heb al pijntjes gevoeld van mijn ongi en ik heb een test gedaan en die was negetief... en ik heb waarschijnlijk teweinig geklust rond mijn eisprong omdat ik twee pieken had en ik heb rekening gehouden met de eerste en ik vermoet dat het de tweede piek was ik heb het zelf verziekt Elvira dit is pas mijn 5 de ronde, en ik heb niet zo veel geklust toen voor mijn zoontje, ik werkte heel veel...en was altijd laat thuis. daarom snap ik het nu gewoon niet, we klussen best veel door behulp van deze forum, en dan is het nog niet raak : Die zaadje kunne 3 dagen leven, dus als ik het een keer twee dagen niet doet geeft dat niet : Ik ben gewoon bang dat ik er weer zo lang mee bezich ben. oke dit is natuurlijk niks, want er zijn meiden die heel erg moeilijk zwanger kunnen raken. Maar ik ga nu ook aan mijn eigen twijfelen : We zien het wel, voor lopig geeft ik het niet op Bedankt voor het duimen Ik duim ook voor jullie Liefs manon.
Zeker niet opgeven meis! Dat doe ik ook niet, al ga je natuurlijk wel meer twijfelen naarmate de maanden vorderen...Had zelf eerlijk gezegd ook wel gedacht dat het ons sneller zou lukken. Maar ja, dat is niet. Dus nu maar hopen dat het wachten super goed beloond wordt!