bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik ook echt geen gevoel dat ik zwanger was, geen kwaaltjes dacht ik, maar toen wist ik ook niet zoveel als nu!!, wist ook niet waar ik op moest letten, achteraf weet ik dat ik wel krampen heb gehad, leek wat op ovulatiekrampen.
Nee da's waar Elvira en we kn echt nt anders hé !! Ik zou zeggen : hef de zwaarden en All for one... !!! Kruis de degens en schuif die duivels op de spies hahahaa !
Hoi meiden! Ik ben er weer eventjes. Ik heb zo hier en daar een beetje bijgelezen en ik zie dat er veel gebeurd is, positief en negatief. Ik inmiddels mijn vruchtbare dagen weer gehad dus we gaan weer aftellen tot 18 april. Ik denk dat ik op 17 april toch al ga testen als ik nog niet ongi ben. Mijn zoontje is dan jarig en hij wordt 1 jaar! Het zou fantastisch zijn als we op die dag erachter komen of ik weer zwanger ben. Vanmorgen belde een vriendin van me dat ze weer zwanger is, echt leuk! Ze heeft in november een miskraam gehad met 6 weken, dus ik ben zo blij voor haar dat het nu weer raak is! Ik duim voor iedereen mee dat het deze keer raak is en ik kom af en toe even lezen hoe het met jullie gaat!
He selmama, ik heb mijn nod ook op 18 april! Voor mijn gevoel duurt het allemaal zo lang, dat wachten! Ik moet mijn gedachten maar even gaan verzetten! Marian
Haai meiden daar ben ik weer ff! wat lees ik nu? een aantal zwangeren? gefeliciteerd allemaal! nu wij nog.... liefs moontje
Hoi kailey! Meid het is vreselijk spannend, ik dacht vanmorgen dat ik ongesteld aan het worden was maar het was loos alarm. Ik ben steeds een beetje misselijk en het megagespannen en supergevoelige borsten Ik hou het bijna niet meer van de zenuwen. liefs Moontje
sorry ben nog niet erg actief. voelde mij al nie lekker en nog een griep er boven op gekregen . zwanger worden is nu iets wat niet intereseerd. ben niet zo tellende naar nod nog. komt goed. tot later.. liek.
Dankje wel lieve meiden Uhhh ja hoe moet ik dat zaggen : Ik heb vandaag toch weer een testje gedaan. Om 4 uur ongeveer. Van het merk kruidvat en ik heb een heel licht streepje : Nu ga ik morgen een nieuwe test kopen van clear blue. Want ik vertrouw het niet, en die test doe ik maar op mijn nod (zondag). Ik weet niet wat ik hier van moet vinden Ik ben zo saga geweest we hebben weinig geklust en pijn in mijn onder rug. Als ik zondag heb getest horen jullie het wel Die test kan mijn ook in de maling nemen dat hoor je toch zo vaak Liefs Manon,.