Ja ik kan ook niet wachten Ik stond ook er verbaasd tekijken, want ik was er zeker van dat ik niet zwanger kon zijn deze ronde : Nou ik moet eerst nog een testje doen, want ik geloof deze niet Liefs Manon.
Tja manon, het is toch een streepje zou ik zo zeggen! Ik duim voor je zondag! Duim je maandag dan voor mij?
He Liek, wat vervelend dat je zo ziek bent geweest. Ik vroeg me al even af hoe het met je ging. Nou ik hoop dat je snel opknapt en we je snel weer regelmatiger hier zien. Karin
beste april nod-ers, ik duim voor jullie allemaal hoor. dat het maar snel twee streepjes mag zijn, of een plusje bij CB. ik ben nog op ongi aan het wachten. joost mag weten wanneer het komt. normale cylcus 32 dagen en nu al 45 dagen. volgende week inwendige echo. ben benieuwd. klus-ze en sterkte met wachten! op naar een mooi lijstje zwanger bij april! groetjes,
@Lieke , heel veel beterschap @Moontje , word nu spannend voor je zeg . Ik duim voor je . @Manon , voor jou duim ik nog harder . Vind het altijd zo irritant he , die testen die fouten uitslagen geven Ik hoop echt voor je dat deze je niet in de maling nam Ik zelf hoef nog maar 8 dagen tot NOD . Maar hoop dat mn ongi eerder komt ( ja , als het dan toch moet ) , had tenslotte ook mn eisprong eerder . Op een zwangerschap hoop ik maar niet . Heb totaal geen enkel teken dat daarop kan wijzen . Hoewel dat nog kan veranderen natuurlijk . Tenslotte kun je je innesteling krijgen 5 tot 10 dagen na je eisprong . Dat zou betekenen dat dat bij mij betekend dat dat tot 10 April kan gebeuren . Heb mn NOD op de 14e dus .............. We zien het wel weer , maar ben nu wel meer gespannen als anders merk ik Ben er deze maand wel heel erg veel mee bezig . Kan ook niet anders omdat de oppas waar mn jongste naar toe gaat een klein babietje in huis heeft . Haar dochter is nog niet zo lang geleden ( februari ) bevallen van een jongetje en zij wonen nog bij haar moeder en zijn Oma . Maar als je dat dagelijks ziet gaat het wel extra kriebelen Groetjes Joyce
Manon wat spannend meid ik duim extra hard nu Moontje voor jouw ook he,hoop op een positieve uitslag Micha voor jouw gaat het ook snel : Zet hem op meiden
Jee Manon wat spannend!! En dat op je verjaardag. Maar misschien een stomme vraag; hoezo test je zo vaak als je denkt dat het toch niets is?? Ik ken dat zelf niet...test pas als ik overtijd ben....of misschien als ik het op de 1 of andere manier voel.... Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen voor een posi test!! Moontje en Rachel...voor jullie schiet het al aardig op he. Ik duim voor jullie! Dorito, wat balen dat gewacht zeg! Sterkte meis! Liek, erg rot dat je je zo voelt...Hoop dat daar snel verandering in komt. En als je even stoom af wil blazen, dan weet je me te vinden he En de rest uhhhhhh allemaal suc6!
zo meiden het begint al aardig spannend te worden voor een hoop van jullie!! mijn vriend en ik zaten net te denken, als we zwanger zijn, hoe gaan we dat dan op een leuke orginele manier vertellen met de paasbrunch... haha wel leuk om over na te denken, al lopen we wel op de zaken vooruit! succes iedereen!! liefs bianca
Jeetje er gaan weer spannende momenten komen !! Vr alle testers heel veel succes en mogen de dubbele streepjes winnen !!
Moontje en Manon... oeeh wat spannend!! Ik duim me een slag in de rondte voor jullie hoor! Ik hoop op goede berichten na het weekend!! En Elvira, maak je maar geen zorgen om die 2 daagjes hoor. De 1e keer dat ik zwanger was hadden we geklust op dag 10 en op dag 14 mn ei en toch zwanger dus er is nog niets verloren! Je zit nog gewoon in de race! Alle anderen suc6 met al het wachten/klussen! Ik heb gisteren toch nog mijn klusmarathonnetje gekregen, jaaa blij!! hihi Ik had vanochtens m'n ei nog niet gehad, temp was nog laag, maar ik had net een steek rechts onder in mijn buik dus dat zou 'm wel eens kunnen zijn! Ik ga mijn zwaard nog eens extra slijpen en er nog een keertje goed tegen aan! Hopelijk is mijn temp morgen verhoogd en dan gaat het grote wachten beginnen.... Oef wat een gedoe he! Maar t is voor een goed doel!
Hoi Meiden, Mag ik mij bij jullie aansluiten? Mijn NOD is 19 april. Ben 34 jaar en heb 2 zoontjes van 11 en 4. Het is onze eerste klusmaand en we gaan voor een 3e kindje, heel spannend allemaal hoor. Het voelt weer net zo spannend als bij de eerste! Wens bij deze alle meiden succes en een hele vruchtbare maand April ( en de rest van het jaar natuurlijk )
He meiden, ik kom ff gezellie bij jullie mijn vriend zit voetbal te kijken. en daar heb ik nou net niet zo'n zin in.
Hee meiden, Thanks voor al het medeleven, doet me echt goed. Ik ga zo lekker naar mijn bedje, voel me vandaag niet zo goed, ben verkouden en heb overal spierpijn. succes all en tot gauw groetjes moontje