hoi meiden, Ik heb mijn NOD 12 april, en naar mijn eisprong heb ik altijd gevoelige/pijnlijke tepels, moeilijk naar de wc kunnen. Maar nu heb ik nergens last van, Hoe kan dat? groetjes patricia
@joyce en Micha, ik had ook van die rare krampjes. Leek op ongipijn, maar toch had ik er een ander gevoel bij, vandaar dat ik ook 4 dagen voor mijn NOD getest heb. En jullie weten het resultaat. Ik duim voor jullie. En natuurlijk ook voor de anderen veel succes. Liefs Hope
Dank je wel Hope Heb je duimpjes hard nodig denk ik Ben er naar mijn gevoel deze maand gewoon echt veeeeeel te veel er mee bezig . Maar kan het gewoon niet helpen . En die krampjes verergeren het natuurlijk ook nog eens Nou ja , nog een weekje te gaan en dan weet ik meer In de tussentijd hou ik Micha in de gaten Weltrusten Micha Groetjes Joyce
wat spannend hier dames..... gaan er al wat testen dit weekend??? Micha zet 'm op he! Ik een buikje, jij een buikje Ik ga echt voor je duimen En voor de andere dames natuurlijk ook hoor.
even een vraagje, als mijn ei echt 2 april is geweest (mijn ei werd 7 april verwacht), is mijn NOD dan ook niet wat eerder? 15 april i.p.v. 20 april???
't Wordt duidelijk echt een rare maand ! Zijn er al enkelen die die vroeger ongesteld werden hé ! De maand april wordt echt strange voor diegenen die nog op hun nod wachten !
hoi meiden! balen balen en nog eens balen! ik ben dus nu echt ziek geworden. Hele hoofd vol snot, hoofdpijn en maar hoesten. :x Maar nog geen tekenen van wewachten af! liefs moontje
Inderdaad, het wordt een spannende maand. Niet ziek worden moontje, maar wie weet heeft je lijf alle krachten nodig om iets anders moois te maken.... ga je morgen testen???
Ja ik denk wel dat ik morgen ga testen, ik kan me niet meer inhouden hoor! Goed ik ga ff douchen, tot later meiden!
Weet iemand hier het antwoord op?? Hoeveel uur leeft je ei eigenlijk en moet ie dus beverucht worden???
@moontje heel veel succes met testen morgen en hopelijk mogen we je daarna feliciteren @kaily ik dacht dat een ei 24 uur leefde maar durf ik niet voor 100% te zeggen
Goedemorgen meiden @Stientje , dit is idd een hele rare maand Meiden die zoals je zei te vroeg ongi werden , meiden die eerder testen en posi enz enz . Ik hoop dat het voor mij ook een rare maand blijkt te zijn omdat ik gewoon zwanger ben Natuurlijk hoop ik dat ook gewoon voor de andere meiden die nog in de race zijn @Moontje , heel veel beterschap hoor @Kaily , je eitje leeft gemiddelt zo een 12 uur En ik heb buikpijn Ontzettend last van obstipatie pff , echt erg . Dit heb ik wel vaker vlak voor ik ongi moet worden , maar nog niet zo erg gehad als nu Ga vanmiddag maar even ontbijtkoek halen en pruimen . Ach , ik ga gewoon hopen dat het een symptoom is Groetjes Joyce
Thanks meiden! Ben zo zenuwachtig voor morgen en toch ook bang dat het weer niets is en gewoon weer een rare cyclus! pff wat een toestand zeg! Joyce, zeker hopen dat het een symptoom is!!!! duim duim duim duim duim duim voor iedereen!!!!
Goede morgen allemaal En bedankt voor het duimen Moontje beterschap hoor meis en succes met testen, ik duim voor je Micha nog 1 dag hihi spannend he Hey Jocye Dat is niet zo fijn die buikpijn, misschien is het inderdaad een symtoom Strientje je heb helemaal gelijk wat een rare maand O...iemand vroeg waarom ik zo vroeg teste sorry ik weet niet meer wie, ik heb gistere op mijn verjaardag alleen even jullie berichten gelezen en meer niet Ik weet het je moet eigenlijk niet eerder testen maar dat is denk ik vrouw eigen hihi. En ik had die test liggen en ik kon hem niet meer laten liggen En omdat je zo vaak hoor van meiden dat ze voor de nod testen, dus ik dacht ha ik doe dat ook Nou succes allemaal met klussen, wachten, en testen Ik duim voor iedereen Liefs Manon.
manon, ik begrijp helemaal hoor dat je de test al ging doen, ik zou het ook het liefst al gister gedaan hebben maar morgen doe ik het echt hoor! Weet iemand hoe lang het duurt voor je goedkeuring krijgt voor de gebruikersgroep? ik wacht al een tijdje maar het is nog niet goedgekeurd en zoals jullie weten is wachten niet mijn sterktste kant.hihi liefs Moontje
Manon , t word toch voor jou ook wel spannend he . Nog maar 1 dagje en dan weet je zeker of dat streepje goed was of niet Ik ga heel hard voor je duimen , maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zit . Niet dat je daar iets aan hebt hoor Moontje , vind het nog knap dat je het vol kunt houden tot morgen Spannend allemaal Groetjes Joyce