Heel lief van je Manon,hoe voel je je nu : Kunnen de andere dames er vast rekening mee houden mochten ze ook posi testen
oke Palmie Nou ik was ten eerste erg sago maar dat wisten jullie al nou en ik had ook pijn in mijn onder rug En natuurlijk pijnelijke borsten Maarja ze lijken echt op ongi pijntjes dus ja maar die lage rug pijn had en heb ik de heledag Dus misschien is dat het verschil wel, want ongi rug pijn is niet heel de dag, die komen en gaandeze niet pffff Ik hoop dat jullie er wat aan hebben O..o ja nog iets ik had wel zin om alles netjes en schoon temaken hihihi Succes lieve meiden Liefs Manon.
Hoi Neeltje Nou 8 dagen voor mijn nod had ik wel steekjes in de buurt van mijn liezen of onderbuik : en toen begon ik ook al sago teworden En toen daar na kwam mijn onder rug En 5 dagen voor mijn nod werd alles iets erger Ook die lichte hoofd pijn bleef. Maar die heb ik nu niet meer Maar het is bij iedereen verschillend hoor Een dag na mijn innestel dag kreeg ik al die gekke dingen nou en dat is tevroeg voor ongi pijntje Dus daarom had ik tevroeg getest Liefs Manon.
van mij zijn jullie nog niet af meiden, ik heb getest en weer negatief! snik snik ik moet dit weer ff verwerken hoor!
nee ik ga woensdag pas testen (als het dan nog nodig is), moet die dag weer naar de gyn. heb nu totaal geen kwaaltjes, echt geen flauw idee of ik ongi moet worden of niet!!
Moontje kop op meid zolang ze er nog niet zijn is er nog hoop voor je Runner het kan alle kanten op he heel veel succes meid
Moonje wacht nu nog even af bij mijn was die ook heel licht. En het ligt er ook nog aan hoe veel hcg je aan maak Ik duim nog voor je hoor Ik ben benieuwd Runner Toi Toi meiden
thanks Manon, ik vroeg het omdat ik het wel herken, alleen zit ik nog 11 dagen voor mijn NOD, maar zou dus wel kunnen???
Het zou wel kunnen Neeltje ik dacht ook altijd dat je niks kon voelen na je innesteling : En het hoeft niet veel tezijn, maar voor een ongi pijn is het veel ste vroeg. Een weekje van tevorgen ongi pijntje ja dat kan maar niet ,ik zeg maar wat 8 dagen of zo Liefs Manon.
ff een berichtje van mij, om jullie te laten weten dat ik nog steeds voor jullie duim, dat het snel raak mag zijn. Komop meiden. Liefs Hope
Nou meiden, ik heb de strijd verloren hoor, vanochtend gestest en neg. Nog geen half uur later was ik ongi. voor iedereen die zit te wachten succes.