Da's inderdaad een welkome vriend, chocola, mag best als je je wat rottig voelt. Hier gewoon klagen hoor, dat mag, we zijn ervoor om elkaar te steunen. hihi moontje, ja dat geloof ik helemaal wat je zegt, die onzekerheid kan je helemaal gek maken. Voel je iets bijzonders???
pff, ikweet niet wat ik voel hoor, soms kleine krampjes en ik heb erg veel witte afscheiding en denk steeds te voelen dat de ongi is begonnen
nou ik erg voor je duimen, dat het niet zo is, maar ja de signalen schijnen allemaal erg op elkaar te lijken, dus het kan nog alle kanten op zolang de er niet zijn.
Whoooow, daar heb ik nooit over nagedacht. Zou dat echt helpen ? Ik dacht altijd dat er wel voldoende achterblijven ook al ga je meteen naar het toilet (doe ik ook vanwege blaas) . Ik hoop maar dat mn vriend supersnelle zaadjes heeft met een goed richtingsgevoel Eerstvolgende keer moet ik misschien ook maar gymnastiekoefeningen doen.
Balen Micha Geniet maar van je chocola en alvast suc6 in je nieuwe ronde! Voor de rest blijf ik heel hard duimen!
ik weet ook niet of het echt helpt hoor, maar het klinkt mij logisch in de oren! maar aan de andere kant, hoeveel mensen zijn na een vluggertje( ff heel plat gezegt) al zwanger, dat hoor je ook heel vaak! en die blijven echt niet 15 min. met een kussen onder hun kont liggen
Nou , zwanger na een vluggertje zou me nu wel heel goed uitkomen Misschien even proberen zo rond mn eisprong In elk geval gebruik ik ook een kussentje , maar wel na de daad . En ik zeg tegen mn kereltje dat ik op zn hondjes zo lekker vind Dan hoeven ze ook niet zo ver te zwemmen En verder blijf ik ook nog lekker even liggen nagenieten , ga niet meteen opstaan . Groetjes Joyce
Jeetje, wat wordt er hier veel gepost. Ik post ook altijd op Flair, maar daar gaat het allemaal niet zo snel. Ik ben wel een tijdje bezig geweest met bijlezen. Jammer voor de meiden die ongesteld zijn geworden of negatief hebben getest. Zet hem op in de volgende ronde! Ik blijf trouwens na de daad ook zo'n 15 minuten liggen met een kussen onder mijn kont. Daarna ga ik gewoon plassen o.i.d. Ik hoop dat het helpt. Nog een weekje en dan kan ik weer gaan testen. Fijne zondag! Groetjes, Lieverd
haha op zijn hondjes, tja het is de beste manier zeggen ze, ook de lekkerste vinden wij, dat komt mooi uit dan!! daarna hup omdraaien en ff blijven liggen!! (kan je ook gelijk ff bijkomen!
ja ze kunnen er altijd in hoor!!! je kan ze alleen een handje helpen door die samentrekkende bewegingen te maken... maar dat kan je ook doen als je niet klaarkomt, dan moet je je spieren in je doos aanspannen meerdere keren achter elkaar, dan voel je ook dat het een beweginig is die omhoog gaat...
Goh, dat wist ik helemaal niet. Ik kan ze dus nog een handje helpen? Ga ik volgende keer maar eens doen dan. Haha!!
Maar ze komen er hoe dan ook wel in . Tijdens je vruchtbare dagen is je baarmoedermond namelijk wel open . Ze zwemmen dus zo naar binnen en wachten in het baarmoederhals slijm tot het eitje springt Groetjes Joyce
hahaha mijn vriend vindt het altijd een beetje kietelen dat samentrekken, doe het ook weleens al we al klaar zijn en hij er nog gezellig inhangt