gaan we dus ook de volgende keer proberen.hmmm moet goed gaan nadenken hoor, kussen in de buurt, samentrekken na de daad en op z'n hondjes.
Whahahahahaha , hij er nog gezellig INHANGT whahahahaha . Ow sorry hoor ,lig even in een deuk hiero Lekker heb last van mn buikje , maar die schudt nu wel alle kanten op met dat gelach whahahahah . Je weet het leuk te verwoorden Bianc... Groetjes joyce
Haha, wat zal het een gezellige boel zijn in die wachtkamer! Komt het eitje al? Ik was eerst, nee ik was eerst! Maar jij drong voor, ik stond eerst vooraan! Voor een volle wachtkamer heb ik gezorgd, nu hopen dat het ei een beetje opschiet
Ik hoop heel erg met je mee wannabe Zelf heb ik ook voor een overvolle wachtkamer gezorgt Nu idd hopen dat het resultaat opleverd Maar ja , ben bang dat ik doorga naar mei . Mijn duimen draaien in elk geval voor je ( en voor mezelf natuurlijk ) Groetjes Joyce
hihihi wist ook niet hoe ik het anders moest verwoorden!! hahaha je snapt in iedergeval hoe ik het bedoel!! is een knus momentje hoor zo samen!
haha ja idd, ff lekker naknuffelen!! soms gelijk door na ronde 2, hihi ach als het maar gezellig is, dat is het allerbelangrijkste!!
Ik doe het ook vaak, maar mijn mannetje gilt altijd dat het zooo kietelt haha. Enne gilt... een beetje overdreven natuurlijk
Hahaha , nou ik ga eerst knuffelen en daarna door naar ronde 2 ( als ik daar zin heb ) En daarna weer even lekker kroelen Vangen we 2 vliegen in 1 klap , tis lekker en ook nog goed voor om te zorgen dat zwemmertjes er niet uit kunnen De zogehete menselijke stop whahahaha Groetjes Joyce
hahahahhaha nou dames hoor ik toch ff te veel hahahah tis maar goed dat ik geen gezichten bij jullie namen heb hihihihihi (erm... bij joyce wel hihihi )
Whahahahaha , nou Natas , dacht dat juist jij alles wel een beetje gehoort had hier whahahahaha . Ja , sorry hoor maar schaam me echt niet voor dit soort gesprekken . Vind ze eerder leerzaam en heeeeeeeeeeeeel grappig whahahaha . Bianc , ja zo kun je het ook noemen idd whahah. Aanstampen , die gaan we er in houden hihi Groetjes Joyce
hahahahhaha ja dat heb ik ook, daarom zeg ik tis maar goed dat ik bij de meeste geen gezicht weet, anders is het dus echt te veel informatie. je hoeft je ook nergens voor te schamen hoor, dat heb ik niet gezegt.
Precies daarom gaat het ook zo makkelijk denk ik ik heb er geen last van hoor, dat is niet wat ik bedoelde. groetje