hey meiden, ik ga vanaf morgen beginnen met de temp. bij te houden... doen jullie dit ook en hebben jullie al resultaat? loopt het elke maand gelijk op? groetjes bianca
hoi Bianc... kom eens een kijkje nemen bij temperatuurkaartjes Je had wel gelijk moeten beginnen met je menstruatie, dat is wel duidelijker. groetjes
Nee maar 't komt echt wel hoor !!! Vandaag nog helemaal nts maar krijg ze altijd vrij stipt dus morgen is THE DAY !!! Thx for asking Palmie !
NOD 2 April....tja als de pendeldames gelijk krijgen...errug spannend. Ik ben de zaak maar aan het behangen gegaan kan nooit kwaad en is nog leuk ook (als het klaar is). Liefs Karin
hey hallo dames, vandaag geheel overwacht overvallen door de dus...... .....ik kom vrolijk ( ) meedoen met NOD April!! en wel 20 april (nu uitgaande van 31 dagen) het leukste van alles is dat dat mijn verjaardag is!! kom vanavond weer mee kletsen! liefs, Neeltje
Nou, verrassend genoeg heb ik gisteren mijn eisprong gehad (gisteren gevoeld, gemeten en gebruik van gemaakt)! Dwz dat mijn NOD niet 19 april, maar 3 april al is! Ik heb weer een normale cyclus!!!!
Nou kweet niet goed... had vandaag al een tampon in omdat me temp gezakt was naar 36.3... deze morgen. In een kleuterklas kan je namelijk nt zo snel weg om effe naar wc te hollen !! Paar keer naar wc maar buiten 2 stipjes bloed nog niks... Was er van overtuigd dat ze er zouden zijn omdat die temp zo laag was... Maar misschien zijn ze d'r morgen wel in volle laag !!!! Ik wacht nog wel effe af... grappig was wel dat vanmorgen me maansteen los in me bed lag... nt meer ad veiligheidsspeld... stop 'm dus weg in me bh... vanavond ojeeeeeeeee maansteen kwijt... Dus kan me weer een nieuwe aanschaffen ! Thanx for asking Manon !