Ja , ik zie dat nu dus echt helemaal voor me he . Ik tegen manlief na de daad : He lief , blijf nog even bij me We moeten de boel nog even aanstampen Manlief : moet ik zachtjes of harder stampen : whahahah Je weet me trouwens wel op te vrolijken zo Ben de jeuk al bijna vergeten Groetjes Joyce
hahahahahah kijk dat bedoel ik dus hahaha is maar goed dat ik niet weet hoe jullie er uit zien anders zie ik dat dus ook voor me... ik denk altijd in beelden hahahahaha
hahahaha nou gelukkig de de jeuk bijna weg of vergeten!!! en hihihihih zie ook allemaal leuke beelden door mijn gedachte gaan! weet zeker als mijn mannetje en ik vanavond in bed liggen en we hebben zin dat ik zal gaan lachen als we klaar zijn, ff aanstampen he lief hahaha wordt erg leuk dan, weet wel zeker dat er van een 2e geen sprake is dan, hahahahaha
Toch maar proberen in te houden dan whahahahaha Zonde om een ronde te missen toch Is dubbel zo veel plezier ernaa whahahaha Groetjes Joyce
Whoehahahahaha! Wat heeft dit topic een leuke wending genomen in mijn afwezigheid!! Dat aanstampen doen wij ook wel eens en het leuke is dat mijn mannetje het ook kan hahaha is best een grappig gevoel!! Maar verder is het even nagenieten en dan snel naar de wc, anders krijg ik idd problemen met mijn blaas. Micha wat balen voor je zeg!! Eet maar lekker veel chocola hoor! heb je wel verdient toch!? Moontje ik blijf lekker toch voor je duimen hoor! Het is idd erg gaaf dat Manon zwanger is, ik hoop dat er nog veel gaan volgen! Mijn ei is denk ik wel geweest nu. Mijn temp was weer 0.1 graad hoger dan gisteren. Op FF hebben ze nog geen ovulatiedatum gemarkeerd, maar mijn cervix is ook helemaal hard dus het zal wel gebeurd zijn. Het grote wachten is voor mij dus ook begonnen. Toch heb ik wel een goed gevoel voor deze maand. Ik ben benieuwd of het uitkomt.
jeetje zeg! wat moet ik veel teruglezen, de stemming zit er goed in hoor, ik ben weer een heel stuk vrolijker als eerder deze dag! vanavond maar ff een troost klus inlassen en goed aanstampen! hahahahah! Harley, bedankt voor het duimen, misschien helpt het wel, ik heb nog steeds geen duivels en ook geen verschijnselen dat ze er aan komen.. liefs Moontje
ach ze zullen echt wel komen hoor, het zal wel weer een kwestie van weer een andere cyclus, heb tot nu toe nog geen enkele keer een cyclus gehad die de zelfde lengte had als de vorige. 18 dagen, 30 dagen, 25 dagen en nu moeten we nog afwachten. Kijken of de teunisbloemolie capsules hun werk hebben gedaan. Als het nu weer niet raak is ga ik ook maar beginnen met de tarwekiempillen, je moet iets hé? liefs moontje
ps. kan iemand mij een beetje uitleg geven over het temperaturen? misschien moet ik dat ook maar gaan doen maar weet niet echt hoe het allemaal werkt.
hoi dames.. jeetje zeg, had besloten om even niet meer op de site te komen, werd beetje obsesief zat er zowat dag en nacht... maar zit ik er nu eens achter lig ik echt helemaal in een deuk!!!! kussen, aanspannen, aanstampen??? hahahaha erg lachwekkend... maare ik doe het idd wel allemaal hahahahhahaaha ach je moet toch wat... nou meiden veel succes met testen ben aan het duimen voor jullie!! groetjes babs
je hebt helemaal gelijk moontje. ik wil ook wel een weten hoe dat nou gaat met temperaturen. vanaf welke dag begin je enz. enz. zit er ook over te denken om dat de volgende rond te gaan doen