Je moet elke dag op dezelfde tijd temperaturen, rectaal. Voor je opstaat, dus direct als je wakker word. Dit kun je bijhouden op www.fertilityfriend.com Maar als ik heel eerlijk ben, als je nu nog in ronde 4 bent zou ik er nog even mee wachten. Ga als je in ronde 7 ben eens kijken hoe of wat. Hopelijk is het helemaal niet nodig. je eisprong zie je eigenlijk pas achteraf. Ik doe het eigenlijk alleen maar uit voorzorg.. als ik naar de dokter moet omdat het niet lukt kan hij me in ieder geval niet wegsturen om nog eens te temperaturen. Ik zit inmiddels in ronde 9. groetjes
Altijd op dezelfde tijd... dus dat word je wekker zetten Je hebt minimaal 3 aangesloten uren slaap nodig. Alleen 's morgens dus voor dat je uit bed gaat. Ik doe het elke dag om 6:15 omdat dan mijn man uit bed gaat met de wekker. groetjes
oeps sorry dat had je al geschreven, soory die had ik ff gemist, bedankt voor de tip en dan ga ik er toch nog maar even mee wachten en hopen dat ik niet hoef te wachten tot ronde 7
Zo hey tis hier wel weer zeer gezellie geweest,kunnen jullie al die trucjes nog ff op een rijtje zetten,kan ze niet allemaal onthouden ghihihihi
Palmie , gezellig was het hier idd jah . Heb echt in een deuk gelegen hoor , hier zo achter me pctje whahahaha. En nog als ik er aan terug denk kan ik lekker grinneke hihihi. Wat een gesprekken hebben we ook hier Maar ja , kan ook handig zijn he Groetjes Joyce
Meiden ik heb in een deuk geleggen O..O die Bianc je weet het wel goed tebrengen Jullie zijn toffe meiden Zo blijf het nog gezellig Liefs Manon.
Hoi meiden, denk dat ik vandag of morgen ongi word,heb een beetje krampen en bruine afscheidng.Ik had het wel verwacht,op dag 11 verhoging (dus rond dag 10 eitje) en we zijn 'pas' rond dag 10 beginnen klussen.Omdat m'n vorige cyclus zo lang was had ik nooit verwacht dat dit zo'n korte zou zijn.stom,stom!!! :sad:
He balen Lucia Maar ik duim evengoed dat ze wegblijven hoor Heb al vaker gehoord dat meiden zwanger blijken ondanks bruine afscheiding . Groetjes Joyce
Kom net pas weer terug en kijk even op de site... Wat heb ik toch aangericht met mijn vraag?? Hahaha! Ik heb wel in een deuk gelegen om de omschrijvingen, maar ja, als we er sneller zwanger door worden, waarom niet!!! Geweldig hier, moet er niet aan denken dat ik dit soort gesprekken met mn moeder voer hihi! En Moontje, ik weet het zo snel even niet meer, maar zou jij vandaag nou gaan testen? Of morgen?
haha nee moet er ook niet aan denken om dit soort gesprekken met mijn moeder te hebben, haha he balen lucia!! wieweet blijven ze wel weg, zoniet, laat ze dan maar snel komen dan kan je door naar een nieuwe ronde!!
Nog even snel tussendoor: ik was even aan het surfen en kwam dit tegen: The missionary position is a good position to use when trying to get pregnant. Avoid positions where the woman is on top. Gravity will allow sperm to leak out with these positions. Also try placing a pillow under your hips to help tilt your pelvis and keep the sperm in longer. Dont get up right after sex. Try to relax and allow the sperm to stay in the vagina as long as possible. Dus.... meiden, vooral passief blijven hahah! Missionaris dan toch het beste? Ach, we wisselen het gewoon af.... hihi