Voor het geval iemand nog meer wil weten, er staat best veel op deze site: www.justmommies.com/articles/tryingtoconceive.shtml
Idd een mooie site Ik dacht altijd dat een eitje maar 12uur leeft , maar volgens deze site is dat 24 Dat geeft weer hoop hihihi ( voor de langzame zwemmers ) Hoewel het volgens mijn mannetje allemaal niet meer nodig is Die zei ineens onder eten : Volgens mij ben je zwanger Dus ik vragen hoezo hij dat weet . Zegt ie , dat weet ik niet , is gewoon een gevoel Viel zowat van me stoel af Nu is het zo dat hij alleen maar weet van mn buikpijn en jeuk . Heb voor de rest al angstvallig niets verteld . Dus hoe hij hier nu op komt is mij een raadsel Maar ik denk zelf van niet , dus gaan we fijn deze site even doorspitten Groetjes Joyce
Amai, wat een leuke boel is het hier! Kom tegenwoordig een stuk minder op de site om er niet zo mee bezig te zijn, maar als ik nog eens langskom, weet ik direct weer wat ik mis! moet bekennen dat wij al die trukjes ook wel proberen maar nog zonder resultaat voorlopig.... Blijven proberen maar, gelukkig dat we dat niet zo erg vinden Groetjes, ilse
zo joyce dat zou helemaal geweldig zijn he!! laten we maar hopen dat je mannetje gelijk heeft!!! mijn duimpjes draaien mee hoor!!! nog een paar daagjes wachten en je weet het!!!
Jeetje wat heb ik gelachen hier achter de pc! Hier ook deze dagen gezorgd voor een volle wachtkamer..hahah Volgens mij gisteren eitje gehad, dus ze kunnen aan de slag daarbeneden.
enne joyce, dan wel mooie foto's maken he van je buikkie met je mooie camera!!! moontje nog ff een beetje hoop hebben hoor, wie weet test je nog positief!!!
Bianc , dat zou idd geweldig nieuws zijn Maar aangezien hij het nergens op kan baseren ....... Ga ik me daar niet op verheugen whahahaha . Moontje , wat niet is kan nog komen he . Misschien ben jij wel 1 van die vrouwen die gewoon weinig hcg aanmaakt en dus later posi test Mijn duimen draaien voor je . Groetjes Joyce
ze zeggen dat mannen daar een andere kijk op hebben he!! zoals ze op alles een andere kijk hebben hahaha mijn vriend heeft ook het vermoeden nu, laat het zooo zijn, helemaal super dan!!
Ohhhh , dus mijn manneke is niet de enige met rontge ogen hihihi . Idd , laat het alsjebliefd zoooooooooo waar zijn Dan kunnen wij ook dolgelukkig doorschuiven naar het topic December mama`s Hoewel ik het denk ik niet zou kunnen laten om hier te blijven kijken hoor Ben gewoon TE verslaafd En ja , je kent de meiden hier een beetje en dat helpt ook mee hihi . Wat kan ik zeggen , tis gewoon gezellig hier Groetjes Joyce
hihi, die mannen zijn allemaal het zelfde volgens mij, die van mij zegt al 3 dagen volgens mij ben je zwanger en na de test van vanmorgen zei hij, noiu dat snap ik dus echt niet!
goed idee joyce... ik wil ook graag mee naar de decembertopic. hihi indien het raak zou zijn, dan is de uitgetelde datum 31-12-2006... ik ga ervoor!!!
hahahah het is idd erg gezellig hier!! heb nog nooit zooo vaak op 1 dag achter de pc gezeten, haha!! nieuwe verslaving erbij dus! maar het zou wel helemaal leuk zijn om naar de december mamma's te verhuizen!!!
Kaily , vraag aan je mannetje over een week ofzo maar of je zwanger bent Die kerels schijnen er oog voor te hebben En ze hebben niet eens iets nodig om dat op te baseren , ze WETEN het gewoon whahahahaha . Meid , ik hoop dat met ons mee kan verhuizen en dan gaan we met zn 3en daar de boel onveilig maken Bianc , dat heb ik vandaag ook al Zoveel als vandaag heb ik ook nog niet achter de pc gezeten Maar ja , kerel zit toch enge films te kijken en daar vind ik dus echt niets aan hihi . En dus maak ik hier maar de boel onveilig Blijkt dat die kerels ook weten hoe ze de boel onveilig moeten maken zo te horen Groetjes Joyce
Zeg , nu ik er zo over nadenk .......... Zou wel erg makkelijk zijn als onze kerels voor ons konde zien of we zwanger zijn of niet Dat zou ons een hoop euro`s in de portemonnee schelen zeg Toch eens in de gaten houden of hij gelijk heeft Groetjes Joyce
hihi zal het hem van de week eens vragen! Ben benieuwd. Die van mij is nu voetballen aan het kijken. Dus is de stoel achter de pc vrij, Jeuuuuuuuuuuuhhhhhhhh
hahaha dat voetballen ook altijd van die mannen!!! maar ach, dan kunnen wij nog ff gezellig verder kletsen hier!!! ik wordt zo ook achter de pc vandaag geschoven na het voetballen!! maar dan heb ik nu ook bijna vierkante ogen van die pc!! haha was wel gezellig vandaag!
oke meiden, ik moet gaan het mannetje heeft de pc nodig voor zijn werk en vind dat ik wel weer genoeg heb zitten kletsen met mijn soortgenoten zoals hij dat noemt! whahahahaaaaaaaa! hoe verzin je het? Prettige avond allemaal en tot de volgende keer liefs Moontje
Prettige avond Moontje . Bianc , anders ik wel pf . Maar idd is wel heel gezellig hier hihi. Groetjes Joyce