Oke Moontje, ik wist niet meer dat je vandaag getest had. Er is hier ook zoveel te lezen!!! Maar wel balen dat ie negatief was. maar wie weet..... Hier ook een man die de voetbal aan het kijken is......
Voetballen word er hier niet gekeken . Daar houdt me manneke gelukkig niet van ( en ik dus ook niet ) . Dus hij zit nu night rider te kijken en daarna zet hij een enge film op Ach ja , ieder zn meug he En zo kan ik lekker hier blijven kletsen wahahahaha Groetjes Joyce
hey Joyce, mijn mannetje zei het ook toen ik zwanger was van mijn zoontje hoor!!! en hij had wel gelijk!!, ik wilde het eigenlijk vanavond nog gezellig maken maar helaas is mijn mannetje wel gek van zijn clubje en is nu aan het feesten in eindhoven! ik wil toch niet de laatste eventuele kansen onbenut laten, mocht me ei nog niet geweest zijn.
De mijne is nu nog steeds naar de voetbal dus die kan straks op straf komen hoor ! Wie weet geraak ik oververhit en klimt me temp zo weer omhoog !
Hihi , dan hoop ik dat je ventje het niet te laat maakt Neeltje Dan kunnen jullie het saampjes ook nog even gezellig maken Heb mn zwaard in de aanslag , dus help wel ff een handje mee om ze de goede kant op te sturen Groetjes Joyce
Hoi meiden! Het duurt nog 2 weken voordat ik ongi moet worden,maar ik heb sinds een paar dagen pijnlijke en gespannen borsten,en buikpijn als of ik ieder moment ongi moet worden....Zou dit wat betekenen.......??????????????? groetjes Jessica
thanks Joyce, hopen dat ze luisteren!! balen he Stientje, als ze nu thuis op de bank zitten te kijken kun je ze nog wel verleiden!!!! hoe laat ie ook thuis komt van het kampioensfeest maakt me niet uit, gezelligheid kent geen tijd he!!hihi
Tuurlijk wel laat ze maar scoren , straks is het onze beurt !! En de wraak zal zoet zijn whahahahahahaa ! GRRRRR !!!
Zo is het Stien Hou je zwaard in de aanslag en ga er voor Zal even kijken , misschien heb ik nog ergens een reserve zwaard waar ik mee kan zwaaien Groetjes Joyce
hoi Mijn laatste menstruatie was de eerste dag 24 maart,bij de vorige maand voelde ik naar 13 dagen pijn in mijn onderrug en een beetje pijn in mijn buik,nu voelde ik die zelfde pijn na 11 dagen,ik denk dat het mijn eisprong is maar misschien heb ik het wel helemaal mis........
Wauw , heb jij zoveel reserve zwaarden dan Jeetje meid , waar laat je ze whahahahaha . Denk niet dat zoveel zwaarden onder mn bed zouden passen eigenlijk Maar heb wel me reserve gevonden , dus zal straks wel even met jou en Neeltje mee gaan zwaaien hihi Uhm , toet hoe weet jij dat je je eisprong hebt gehad : Voel je die altijd of hou je je slijm in de gaten of temp je : Wat je voelt kan je nogal eens voor de gek houden . En ook je servix slijm is niet altijd even betrouwbaar ben ik achter gekomen Ik zou dus gewoon nog even door gaan met klussen Baat het niet , dan schaadt het zeker ook niet Groetjes Joyce